Dovolíme, aby si z nás Matovič robil pokusných králikov?

9. novembra 2020, rmontmartre, Politický komentár

9 z 10 odborníkov neodporúčalo celoplošné testovanie. A čo na to Matovič? Jedno kolo mu nestačilo. Naplánoval druhé, chystá ďalšie. Až kým ľuďom tými tyčinkami totálne rozvrátajú lebku a zákroky už hraničia s lobotómiou? Dokedy môže zájsť toto hrubé porušovanie ľudských práv a slobôd.

Že dôchodcom odporučili netestovať sa a teraz im odmietajú vyplatiť aj dôchodky, hovorí samé za seba. Môžu síce zájsť do najbližšej predajne potravín, no zrejme by mali žobrať o dlh, či si rovno posadať pred Billu a natŕčať prázdne dlane.

Koronavírus je šialenstvo samo o sebe, no to ako si z nás táto vláda robí bezmocné figúrky v akomsi vlastnom sci-fi trilleri je už na zaplakanie.

V Bratislave to vrie. Na minulom proteste sa hádzalo dlažobnými kockami a demonštrantov rozháňali vodnými delami.

V utorok 17.11. máme sviatok. Pripravuje sa ďalší protest. A dúfam, že tých ľudí bude ešte viac.

Za Jána a Martinu vyšli do ulíc tisíce ľudí. Za vlastnú slobodu a zdravie sa ľudia boja postaviť? A potom sa tvária, že pred parlamentom vyčíňala len hŕstka kotlebovcov?

Starostlivosť o vlastné zdravie by mala byť výsostným právom jednotlivca. Sama predsa najlepšie viem, ako na tom zdravotne som. Či mám astmu, alebo poškodené pľúca. Či mám prístup k tečúcej vode a či mám pred chatrčou latrínu aj to len 100 metrov ďaleko.

Sme ľudia, nie bezmocné stádo, ktoré si psychotický Matovič ženie na porážku kedy a ako sa mu zaľúbi.

Ja som toto tušila od začiatku. Ľudia si zvolili ukričaného šaša, ktorý ani nevie dôstojne reprezentovať krajinu v zahraničí. Svoj detinský prístup k politike prezentuje prakticky na každej tlačovke a s občanmi sa zahráva, ako malý záškolák s panáčikmi v počítačovej hre.

Na čo je nám takáto vláda? Jedine ak pre zrkadlo, ukazujúce úpadok celej spoločnosti.