Založ si blog

Nastrihajú ma do klipu Doroty Nvotovej?

Asi už poznáte môj názor, že televíziu považujem za jednu z najmenej dôveryhodnejších médií. A ako som sa na mediálnu prezentáciu v bláznivej šou tešila, tak zle a ťažko som napokon tú karikatúru seba samej vnímala.

Akoby ten štáb popieral všetko krásne, čo vo mne je a snažil sa zo mňa vyrobiť akúsi príšeru – terč hejtov a nenávisti.

 

Teda je namieste otázka, prečo som vlastne strpela, že ma kamera zase raz natáča celkom zblízka.

Veď áno, je to stále viacej mätúci až divný pocit.

Ja som si tú kameru nepýtala, ani som sa nikam nehlásila!

Dorota Nvotová sa proste rozhodla, že túto stredu nám na Hviezdoslavovom námestí predstaví svoj najnovší song.

Zvolala si rozsiahly tím, povolala početný štáb aj hostí.

A Hviezdoslavovo námestie sa naplnilo ľuďmi.

Po zotmení došli mnohí….

Marek Šoun toho istého dňa pozýval svojich verných na Námestie SNP.

A Dorotka nás informovala v duchu :“tam došla len tridsiatka dezolátikov!“

Ten hnusný výraz tam nemusela dať. To jej prízvukoval aj blonďatý spolumoderátor.

Ten nám prezradil, že mu matka zomrela na Covid a natočil aj krátky film na pamiatku obetiam Covidu.

V rámvi Covid témy vystúpili jedna produkčná, jedna matka, ktorá prestúpila z Antivax tábora a teraz oslavuje svoj veľký prerod a hlavnou atrakciou Vax kampane bol pán doktor Sabaka.

Doktora Sabaku si dav uctil ako hrdinu tejto Covid doby.

A-politická?

Blonďatý moderátor furt omieľal, že tu ide o apolitickú demonštráciu s mottom Dokončime to.

toto volajú apolitickým?:

Vstup bol v režime OTP a na každého návštevníka si pripravili tričko a sviečku.

Vraj máme podporovať „dobrých policajtov“ a treba DOKONčIť LIKVIDáCIU TEJTO CHOBOTNICE.

Zoznam mien vlastne väčšiny minulej vládnej garnitúry mi moc apolitický nepríde.

Rovnako ako že sa v prvotnom klipe Doroty Nvotovej objavil aj Fico ako symbol zla.

Právnik štvorice obvinených vyšetrovateľov nám prišiel prečítať svoje stanovisko a presviedčal nás, že dohadovanie sa medzi sebou je vlastne nevyhnutnou súčasťou ich práce.

A čítal sa list aj od bývalého čelného predstaviteľa NAKA, ktorý o tejto chimére napísal dvojo kníh pod pseudonymom Peter Schlosser.

All for Jan

V rámci All for Jan kampane nám predstavili rodičov Jána a Martiny. A o nich je aj Dorotkina najnovšia pieseň ku ktorej si robila zvukové aj obrazové dokrútky.

Dav bol proste vyzvaný, nech s ňou spieva a kto je proti natáčaniu, nech opustí priestor.

chytľavá melódia a poetický text…

A aká bola šanca, že si z toho, dľa môjho odhadu cca dvojstovkového davu, kamera nájde práve mňa?

No asi ma kamera miluje. Možno je v mojej tvári niečo povedomé alebo svojsky originálne v celom mojom ja. Proste sa pán kameraman pristavil práve pri mne.

A tak môžem už len čakať, čo a ako sa zostrihá, ako a či vôbec Renátka zapadne do najnovšieho videoklipu Doroty Nvotovej.

Ináč, na protesty Za slušné Slovensko som nechodila.

Ja vnútorne nesúhlasím s politickým zneužívaním smrti dvoch ľudí.

A tiež mi hlboko vadí, že akosi zabúdajú, včera na námestí to nik ani spomínal, že JáN BOL NOVINáR.

Ja proste nechápem tej schizofrénii davu, ako dokáže jedným dychom oplakávať Jána aj kydať špinu na ceú novinársku obec.

Novinári na Slovensku nemajú takmer žiadnu prestíž, hádžu sa im polená pod nohy, zatvárajú pred nimi dvere, neodpovedá sa na mnohé z ich otázok.

Ale hlavneže si z bývalého novinára Jána a jeho snúbenice urobili akýsi slovenský príbeh Rómea a Júlie.

Fotografie: autorka

Ako vnímate Veľký Piatok?

29.03.2024

Milí moji čitatelia, náboženstvo je téma, o ktorej sme sa ešte vlastne vôbec nebavili. Ani neviem, či veríte, alebo neveríte, alebo ste rovnako rozpoltení ako aj ja. Netuším, koľko bolo takých rodín, ako bola tá naša. Kde matka verí a otec neverí. Kde babka chodí do kostola a dedko na snemy Ksč. Otec s matkou sa o tej viere zarputilo hádali. Čím viacej a čím [...]

Mama má vždy pravdu

23.03.2024

Z času na čas nečakane stretávam aj ďalších blogerov a býva to obohatením, poznať aj ich cestu a ich postoje. S Igorom sme strávili pár hodín na súde. A tá téma bohorovnej ženy bola niečím, čo spomenul aj mimovoľne. A našla som to aj v jednom z jeho blogov. Myslím, že mnohí píšeme z rovnakých pohnútok, aby sme niektoré veci proste aj sami pomenovali a vypovedali. [...]

Postihnutí a majestát smrti

22.03.2024

Je to síce zvláštne, ale okolo každej väčšej kauzy sa toho nabaľuje. Ľudia sa ju snažia spájať so všetkými možnými ďalšími prípadmi a poukazovať na konkrétnosti, ktoré trápia práve ich. Ohľadom tragédie pri Beňadikovej. Ozývajú sa azda všetci , čo majú postihnuté dieťa. A hovoria o akejsi nadľudskej práci 24/7. Pritom je celkom ireálne, myslieť si, že [...]

mimoriadne1, mim1, zemetrasenie, seizmograf

Juhozápad Grécka zasiahlo pomerne silné zemetrasenie

29.03.2024 11:04

Otrasy bolo cítiť aj na Kréte a v Aténach.

mimoriadne1, mim1, zemetrasenie, seizmograf

Juhozápad Grécka zasiahlo pomerne silné zemetrasenie

29.03.2024 11:04

Otrasy bolo cítiť aj na Kréte a v Aténach.

Poľsko, NATO

Odborníci: Jednostranným vyslaním vojakov sa nestane celé NATO účastníkom vojny

29.03.2024 10:25

Na zatiaľ nepublikovanú správu nemeckých odborníkov sa odvoláva agentúra DPA.

20. rokov od vstupu Slovenska do NATO, prezidentka Zuzana Čaputová, Marián Kurilla

Garancia bezpečnosti či strata suverenity? Slovensko chráni povestný „bezpečnostný dáždnik“ z NATO už dvadsať rokov

29.03.2024 09:30

NATO presadzuje predovšetkým mierové riešenie sporov. Ak však diplomatické úsilie zlyhá, disponuje vojenskými silami pre zabezpečovanie krízového manažmentu.