Poznáte catfishing? A čo myslíte, naleteli by ste?

Blog na Pravde sa hemží reklamami, nechápem, ako sa tu ešte v tomto móde, kedy zakrývajú aj podstatné časti textu nevyžiadané reklamy, dá vôbec existovať. 

A celkovo, písať recenzie tuná a zadarmo, či inde a za peniaze? Asi každý pozná racionálnu odpoveď.

Teda na literatúru som už našla kanál, kde som v printovom médiu.

Na filmy ešte nie, zrejme len treba viacej skúšať.

A práve som videla zaujímavý film: Sweet Bobby

https://www.netflix.com/sk/title/81591286

Bolo by fajn porozprávať sa s ostatnými divákmi, že čo si o tom filme aj celkovo o tom príbehu myslia.

Ja som v prvej polhodinke takmer zaspávala. Indická hrdinka rozpráva príbeh svojej lásky k Indovi, s ktorým udržiavala kontakty len prostredníctvom internetu.

A pýtam sa sama seba: to ozaj by som vedela byť až taká zúfalá, že sa zaľúbim aj do fotky?

A udržiavať 9 rokov platonický vzťah s osobou, s ktorou sme nemali ani jediné reálne rande?

Myslím, že by som oveľa viacej tlačila na pílu.

Avšak keby bola Kirat ešte viacej poddajná, tak tento neperspektívny vzťah ju mohol ničiť aj po ďalšie dlhé roky.

Obetí je veľa, pochopenia málo

Už som vám písala. Raz sme sa s dcérou aj my stali obeťou podvodu. Ale mne svietili tie kontrolky od samého začiatku.

A nám aj polícia vravela, že ten podvod, ktorému sme naleteli bol celkom sofistikovaný. Iní naletia na oveľa trápnejšie somariny.

Táto Kirat bola jednoducho stará dievka, ktorá sa zúfalo snažila vydať a mať deti.

A bola až taká zúfalá, až si z nej niekto takto hnusne vystrelil.

Ono žijeme v online dobe, kedy nás cudzí ľudia denne bombardujú žiadosťami a nevyžiadanými správami a nečakanými telefonátmi.

No a podaktorí občas tým cudzím ľuďom ešte veria a dôverujú a vkladajú do nich svoje nádeje.

Budem rada, ak si ten film vyhľadáte a napíšete mi svoj názor.

Alebo celkovo, skúsenosti s podvodníkmi. Kedy, kde, kto a ako vás oklamal a čo vás to stálo?

Našla som celkom zaujímavý článok o catfishingu. Tak teda azda nás aj takéto príbehy naučia, aby sme nabudúce neboli natoľko dôverčiví.

Viete, čo je CATFISHING? Možno ste jeho obeťou

 

 

Po čom davy túžia?

26.09.2024

Tesne pred kalamitou sme mali malú milú akciu. Už sme aj prezdieľali zopár fotiek na sociálnej sieti a dala som aj krátke video na youtube. Ale reku aj tu sa vám pochválim, aká som to ja organizátorka, moderátorka a autorka. Na youtube sa mi pomaly – pomaličky zbierajú sledovatelia. Už je ich až 29. Pre neznámeho človeka ozaj milé, no na to, že trápne frašky z jojky [...]

Namotali si psychopata

08.09.2024

Parížska olympiáda ubehla ako voda, o mnohých jej škandáloch som sa na blogu ani nezmienila. Pritom som aj chcela, ale starnem a slabne mi zrak. Tak to tu redukujem na minimum. O upálenej maratónskej bežkyni, ktorá v Paríži reprezentovala Ugandu, sa v našich končinách sotva píše. Pritom je to jednak hrôzostrašné, jednak pred domácim násilím by sme si nemali zatvárať [...]

MIKI poľudšťuje gangstra

26.08.2024

Do kín sa dostal najnovší film Milana Ondríka pod názvom Miki. Autori už avizujú pokračovanie pod názvom Černák. Tematika je teda jasná: Mikuláš Černák a divoké deväťdesiate roky. Už som vám spomínala, že filmu predchádzala kniha. Mikuláš Černák: Prečo som prelomil mlčanie? Prekvapuje ma mnoho vecí. Jednak, že s Černákom na tvorbe knihy spolupracovala jedna z [...]

Kukláč

Lovci lebiek v rekordne krátkom čase zadržali v Medzeve mladého muža, na ktorého bol vydaný európsky zatykač

18.10.2024 22:22

Cieľoví pátrači len dva dni od obdržania európskeho zatykača vypátrali 27-ročného Pavla B.

Ladislav Ballek Maryam Marashi

Slovensko cez mimovládku pomáha afganským utečencom v Iráne. "Reťaz nádeje" už pomohla tisíckam detí

18.10.2024 20:04

Organizácia vo svojej nemocnici od roku 2007 hospitalizovala už 16-tisíc detí.

Kamil Šaško

Minister Šaško sa obáva, že môže o vyrokované peniaze prísť. PS: Vo funkcii začína vydieraním lekárov

18.10.2024 18:31, aktualizované: 18:38

Ponuka rastu platov zdravotníkov, ktorú minister predstavil, je podľa neho férová. Zopakoval, že je finálna.

lesby, homosexuáli

Poľská vláda navrhuje registrované partnerstvá pre páry rovnakého pohlavia

18.10.2024 18:06

Podľa poľskej ministerky pre rovnosť Katarzyny Kotulovej ide o "historický deň".