Založ si blog

Archív: január, 2024

Napoleon ukázal veľkosť ducha

Tuším som aj spomínala, že mám naňho zálusk a mňa tento historický veľkofilm nesklamal. Väčšinou takéto diela sledujem sama. Dcéra mi vyčíta, že vraj mám otrasný vkus a že mám rada „jedine historické a hysterické filmy.“ No a Napoleona by pohotovo zaradila do oboch. Môj muž sa z času na čas rozbehne, že tak poď, pozrieme si dobrý film. A po polke už […]

Pokračovanie článku

Viola odtrhnutá od reality

Tiež ste začali sledovať taliansky krimi seriál Viola? Jedným sa ľúbi, iným nie, zopár reakcií nájdete na čsfd. https://www.csfd.sk/film/1177281-viola/prehlad/ Mňa najviac prekvapila tematikou synestézie. Aj keď ho, zrejme ako všetko ostatné, značne zjednodušili a vytvorili z toho akúsi superschopnosť na úrovni Spidermana. No je fajn vedieť, že niečo takéto aj reálne […]

Pokračovanie článku

Vrahovia mesiaca kvetov. Zlatý glóbus za najlepšiu herečku v dráme pre Lily Gladstone.

Je toho tak veľa, čo už mám napozerané a prečítané. Že na všetko neostáva čas ani priestor. Tak azda len na to najvýraznejšie. Openheimer síce získal až 5 zlatých glóbusov, ale aj Vrahovia mesiaca kvetov si vyslúžili aspoň ten jeden, za najlepšiu ženskú herečku. Ono nechcela som vám kaziť Vianoce a Silvester depresívnym filmom, No 15.1. mal vraj byť depresívny […]

Pokračovanie článku

Praha po tragédii

Čítala som na stránkach týchto blogov jedno povrchné a plytké „vyjadrenie k masakru v Prahe“ a je mi úprimne ľúto, že takýmito žvástami ste tu kŕmení. Od ľudí bez pokory a bez sebareflexie. Možno si to mnohí neuvedomujú, že nestačí písať prvoplánovo a z brucha. Lebo tudy cesta nevede. A naučila som sa poslednou dobou ďalšie české slovo. Truchlení. […]

Pokračovanie článku
Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

26.04.2024 16:09

Pohyb medvedice spozorovali v okolí Šibeničného vrchu a na Slnečnej stráni v blízkosti cesty na Partizánskej ulici.

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

26.04.2024 12:43

Zábery pochádzajú z kamery električky. K dopravnej nehode lídra SNS došlo 11. januára v bratislavskej Dúbravke.

Prepych a pád Putinovho generála. Aký luxus si užíval a ohrozí jeho škandál ministra obrany?

Prepych a pád Putinovho generála. Aký luxus si užíval a ohrozí jeho škandál ministra obrany?

27.04.2024 06:00

Timur Ivanov protekčne prideľoval zákazky podnikateľovi, ktorý mu na revanš bezplatne postavil vilu a zadarmo obnovil nehnuteľnosť z 19. storočia.