Založ si blog

Archív: október, 2022

Jeffrey Dahmer: homosexuál a kanibal, 17 obetí

V prvom rade ste ma potešili, že toľkých z vás oslovila téma psychopatie. V tomto článku voľne naväzujeme na predchádzajúci blog, keďže som minisériu o Dahmerovi dopozerala a som ňou fascinovaná. Na úvod asi toľko, že nemám rada horory. Príde mi to ako samoúčelné naháňanie strachu. Historku tohto sériového vraha som si prečítala a nevedela som si ani predstaviť, […]

Pokračovanie článku

Psychopatia, sociopatia a zločin

Zriekla som sa nejakej prehnanej kreativity v tvorbe názvov. Cieľom predsa je, aby človek hneď vedel, o čom je reč. A vytvorila som novú kategóriu aj keď mnoho predošlých blogov sa téme duševných chorôb viac- menej týkalo, keďže poruchy osobnosti sú pre mňa evergreenovou témou, ktorá ma neprestáva zaujímať. No zároveň neprestávame vnímať, že sa nachádzame na […]

Pokračovanie článku

Kone sa taktiež strieľajú – A lovakat lelövik, ugye?

Tento starý klasický film ste mi odporučili vy, milí čitatelia, lebo vám pripomína akúsi karikatúru fungovania reality šou aj v súčasnosti, Našla som si maďarskú verziu na youtube a keďže tento jazyk je v súčasnosti jediný, pod akým sa ešte venujem novinárskej práci, takže aj vítam tento variant. Nedá mi nespomenúť nechutný komentár, aký sa mi dostal pod minulým […]

Pokračovanie článku

Kto je kto v politike? A má Matovič srdce?

Blížia sa nám voľby do miestnych samospráv aj vyšších územných celkov. A ja vítam všetky tie prieskumy a happeningy, rozdávané jabĺčka aj koláčiky. Členky tímu Vallo aj dnes chodili po okolí s košíčkom a rozdávali vlastné koláče. Dve žlté ruže od Kusého mi schnú vo váze. Tento predvolebný čas je asi to najkrajšie, čo bežnému voličovi proste ostane. Na […]

Pokračovanie článku

Tisíce ľudí na pochode zo Zámockej, emotívne chvíle a výstupy politikov

Včera sme si pripomenuli obete úkladnej vraždy zo Zámockej ulice v Bratislave. Dnes si pozerám vyjadrenia politikov a mám aj pár fotiek zo včerajška. Čím začať? Politici sa vyjadrili. Aj na pochode sa zúčastnení rozprávali o politike. Kto sa ako vyjadril, kto sa im ako pozdáva. Čaputovú chválili, Matoviča hanili, Heger im bol vlažný a Gyimesiho by vraj dav […]

Pokračovanie článku

Zámocká: Pieta za obete a dúhové slzy

Bratislava sa topí v slzách. V nedeľu 2.10. po nehode na Zochovej umrelo 5 študentov, v stredu 12.10 na Zámockej ďalší mŕtvy študent a čašník a postrelená servírka. Politici sa predbiehajú vo vyjadreniach a dnes o 17:00 bude pietna spomienka na Zámockej za obete radikálnej popravy. Je to zlé, smutné, nehumánne. A nemôžeme si pred tým zatvárať oči. Ako človeka, čo […]

Pokračovanie článku

Alex Wortex ja ďalšia z poškodených, ktorá „účasť v Servítke trpko oľutovala“

Moje brojenie proti Servítke sa už pomaly stáva fenoménom. Oficiálna stránka tejto pitomej šou si ma všimla natoľko, že si ma zablokovala a dokonca mi bolo povedané, že účastníci sú predo mnou varovaní, nech sa so mnou ani nerozprávajú. Asi sa boja, že ľudí odhovorím od účasti, teda je to samé o sebe uznaním, že tento boj s veternými mlynmi má zmysel. Rovnaký […]

Pokračovanie článku

Pietne miesto Zochova a spravodlivosť po našom

Zúfalo nízka čítanosť posledného blogu nabáda k zamysleniu. Má čitateľ dojem, že obchádzam najpálčivejšie témy súčasnosti a strácam sa kdesi v sebe samej a vo vlastnej mizérii? Tak aby ste nemali také mylné názory, pár slov k téme, ktorú rozoberajú všetci. Tento víkend pochovali obete tragickej nehody na zastávke MHD Zochova. A keďže táto tragédia naozaj […]

Pokračovanie článku

Hluboce pod vlivem: Spomienka na Audrey Mestre

Táto tohto roku natočená francúzska dráma ma oslovila tým, že je natočená podľa skutočných udalostí. Ak vás zaujíma život a dielo Audrey Mestre, odporúčam najprv si pozrieť film a až potom pátrať po tom mále, čo sa o nej vieme reálne dozvedieť. Reakcie ľudí na csfd.sk nie sú práve nadšené, podľa mňa však len nedokázali oceniť samotné dielo a prínos. […]

Pokračovanie článku

Ján Zvalo: Oslava ĽSNS a konšpirácie

Posledné biografické knihy vás mnohých neoslovili, tak snáď o to viacej vás zaujme politika a konšpirácie. Jána Zvala by sme mohli pokojne nazývať proruským agentom, extrémistom, konšpirátorom, či homofóbom. Knižka Vitajte v novej TOTALITE sa ku mne dostala zadarmo. Podrobný popis aj s komentárom nespokojnej čitateľky nájdete na tomto linku: […]

Pokračovanie článku
ONLINE: Vojna vytvorí nový svetový poriadok, píše Moskva v tajnom dokumente. Trump mení rétoriku

ONLINE: Vojna vytvorí nový svetový poriadok, píše Moskva v tajnom dokumente. Trump mení rétoriku

19.04.2024 06:15

Prežitie Ukrajiny v súčasnej vojne proti Rusku je dôležité tak pre Európu, ako aj pre Spojené štáty, uviedol americký exprezident Donald Trump.

V Iráne sa v noci ozvali explózie, podľa NYT útočil Izrael na leteckú základňu. USA o útoku vedeli vopred, zaznelo na G7

V Iráne sa v noci ozvali explózie, podľa NYT útočil Izrael na leteckú základňu. USA o útoku vedeli vopred, zaznelo na G7

19.04.2024 05:45

Izrael v noci na piatok zaútočil na Irán ako odvetu za jeho úder, uviedli pre americké médiá nemenovaní predstavitelia USA.

VIDEO: Zostrelili sme Rusom strategický nadzvukový bombardér, hlási Ukrajina. Moskva priznala stratu

VIDEO: Zostrelili sme Rusom strategický nadzvukový bombardér, hlási Ukrajina. Moskva priznala stratu

19.04.2024 10:20

Podľa ukrajinskej vojenskej rozviedky (HUR) bol bombardér zostrelený v oblasti 300 kilometrov od Ukrajiny.

Hrozivý scenár CIA: Ukrajina môže vojnu s Ruskom prehrať už tento rok

Hrozivý scenár CIA: Ukrajina môže vojnu s Ruskom prehrať už tento rok

19.04.2024 07:50

Bill Burns tiež na príklade ilustroval, ako veľmi ukrajinským silám chýba munícia.