Založ si blog

Archív: október, 2023

Domáca úloha splnená

Prakticky celý život navštevujem knižnice. V Ba mi to síce trvalo tri roky, kým som si objavila tú mne najbližšiu a nejako stále viacej ma tlačia tie ich šibeničné termíny. Mám toho veľa na čítanie aj ponakupovaného, aj podostávaného, …. Túto ružovú knižočku mi strčila do ruky moja dcéra. Volala som ju do knižnice, nech si aj ona niečo vyberie, tak teda […]

Pokračovanie článku

Bitúnok

Poznáte to motto, že čím horšie, tým lepšie? Chcela som úplne o inom, no ak sme sa už tak nezhodli na zvieratách, čo taký bitúnok? Včera v talente to myslím ten Štepán správne pomenoval, že „žereš to maso, ale nemusíš vidět, jak umírá ta kráva.“ A áno, často si zapchávame, oči, uši, ústa. Klameme seba samých, hráme sa na chrumkavých. Pražské deti […]

Pokračovanie článku

Cirkus, život je cirkus. ..

Boli sme na ďalšom punkovom koncerte. Konkrétne na piatom od Konfliktu. Je to niekde v strede, niekto ho nevidel ani raz, iný už po tridsiaty krát. A sme aj takými „stredovými fanúšikmi“. Rovnako ako na zápasoch Slovanu nebežíme do kotla a nehádžeme svetlice, ani nereveme „žilinské kurvy“, tak ani na punkovom koncerte sa nehádžeme o zem a nestrkáme do […]

Pokračovanie článku

Čím to je, že niektoré proste milujete?

Je to ekonomický nezmysel. Vysoká ponuka sa borí so skromným dopytom. Samozvaní básnici vás skrz sociálne siete spamujú a ani netuším, čo čakajú. Že sa raz roztopím a zahorím večnou láskou k ich poézii? Milan Matiaška ma nikdy nespamoval. Aby ste nepovedali, že som načisto subjektívna, dám vám aj citát a link, nech to vidíte aj z iného uhla: “ Matiaška sa […]

Pokračovanie článku

Päťminútovka pre detektíva, či skôr cvičebnica logiky

Básne vás totálne nebavia, krimi o štipku viac. Vlastne aj mňa. Aj som sa tak zapovedala, že zbierky básní už nekupujem. A aj detektívku je ideálne požičať si z knižnice. Veď kto má v dnešnej dobe desiatky eur na knihy, hlavne ak ich žerie každý týždeň jednu? No ale u mňa je aj opačný problém, že mám tých kníh na stole priveľa a ešte aj tie knižničné […]

Pokračovanie článku

Janka Bernáthová, Marian Garai a ich láska k Banskej Štiavnici

Viete podľa čoho neomylne pochopíte zub času? Keď sa z vašich priateliek stávajú vdovy. Celkom ma to zaráža a je to celkom smutné. Našťastie pre mňa ešte neznáma planéta. Avšak Janku som spoznala ako čerstvú vdovu, čo práve nastúpila na miesto opatrovateľky v domove seniorov v Banskej Štiavnici. Domov sa nachádza na samom vŕšku, vlastne už nad týmto ikonickým […]

Pokračovanie článku

Výsledky volieb – víťazi a porazení a iné lakocinky

Boli ste voliť? A ste s výsledkami volieb spokojní? Alebo vás chytajú infarktové stavy? Priznám sa, som demotivovaná. Jednak z tohto blogu, kde je čítanosť 2000 a rovnakých 2000 tu bude aj o 12 rokov, nech už napíšem hocičo. Pár ľudí tu so mnou sympatizuje, pár si len prezerá nadpisy a deklaruje nudu – dnes aj zajtra, tak načo? Načo drať klávesnicu? A načo voliť […]

Pokračovanie článku
Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

26.04.2024 12:43

Zábery pochádzajú z kamery električky. K dopravnej nehode lídra SNS došlo 11. januára v bratislavskej Dúbravke.

Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

26.04.2024 16:09

Pohyb medvedice spozorovali v okolí Šibeničného vrchu a na Slnečnej stráni v blízkosti cesty na Partizánskej ulici.

Danko upratoval Dúbravku. Za semafor zaplatil pokutu tisíc eur a ukázal röntgen zubu, no či je jeho, nepotvrdil

Danko upratoval Dúbravku. Za semafor zaplatil pokutu tisíc eur a ukázal röntgen zubu, no či je jeho, nepotvrdil

26.04.2024 09:26

Danko sa zaviazal zametať Dúbravku potom ako v januári zdemoloval semafor a z miesta činu ušiel. Nájsť sa ho podarilo podľa olejovej škrvny.

Gyöngyösi: Orbán je nepriateľ národa, premenil Maďarsko na diktatúru. Budapešť by nemala zabudnúť na sovietske tanky

Gyöngyösi: Orbán je nepriateľ národa, premenil Maďarsko na diktatúru. Budapešť by nemala zabudnúť na sovietske tanky

26.04.2024 10:40

Myslím, že sme sa v Maďarsku vrátili do boľševických časov, tvrdí predseda strany Jobbik.