Založ si blog

Archív: november, 2023

Zomrieť mladý, mladá.

Dva filmy o dvoch ženách, ktoré zomreli mladé. Smrť je téma, na ktorú nechceme moc myslieť, ani sa o nej moc zhovárať. Memento Mori mnohým veľa nehovorí. Možno som výnimka, že mám od detstva blízky vzťah k cintorínom, že som bola na množstve pohrebov a že na ten koniec proste myslím. Aj bežne, aj pri banálnej návšteve banky. Ak už mám byť pri tom, ako manželovi […]

Pokračovanie článku

Rozdaj sa a zomri

Prezerala som si svoje blogy spred troch rokov a závratná čítanosť 10-13-14 000! A teraz sotva pár stoviek. A človek ani nechápe, čím to je, veď som ten istý človek, len starnem a zrejem. To tie tisíce masovo pomreli v Covide? Či sa len s postupným uvoľnením pomerov vyprdli na všetko, vrátane čítania. V každom prípade ja ostávam rovnaká, či už oslovím stovky, či […]

Pokračovanie článku

Villa Lucia – Ľúbi, neľúbi?

Akosi automaticky sledujem, čo píše čsfd, ako sa to im páči, nepáči, koho hejtujú, či ospevujú. Villa Lucia (2023) | ČSFD.sk (csfd.sk) V každom prípade tu máme novú lokálnu komédiu a tentoraz otvorene priznávajúcu lokalitu: Bratislava. Mňa toto vyslovene teší, že tú lokalitu tam vidno a neomylne. Na rozdiel od Ivety, kde z Trebišova okrem úvodnej tabule nenatočili […]

Pokračovanie článku

Ubitá a zadusená

Prípad partnerského násilia z Nového Mesta nad Váhom. No mohol sa obdobný odohrať už X-krát inde, na inom mieste a v inom čase. Ku tejto nám médiá pripojili fotku anorektičky s napichanými perami a podozrivého s anjelským ksichtom, súcitne prekrytým. Na mene nezáleží a ani na veku. Alebo naopak, je skôr výhodou. Ak ti je len 20 a nie už 50. Ak si sa za neho nevydala a […]

Pokračovanie článku

Robin Cook: Muž, ktorý sa hral na Boha – medicínsky thriller

No nie je to desivé, že ľudia, čo by nám mali zachraňovať životy, nás pomaly zabíjajú? A občas aj šokujúco rýchlo? Dnešným dňom mi končí dovolenka, chcela som vám ešte dať do pozornosti dve knižné diela, no stíham už len toto jedno. Nesmrteľného Robina Cooka. Jeho bohatá bibliografia vzbudzuje úctu. Robin Cook (spisovatel) – Wikipedie (wikipedia.org) Viaceré jeho […]

Pokračovanie článku

Obchodníci s bolestí verzus Zabiják bolesti

Painkiller vs Pain Hustlers Obe sú z roku 2023, obe nájdete na Netflixe. Aktuálne užívam dovolenku, po čase kedy som bojovala so záchvatmi kašľa a mala som pocit, že sa zadusím a skapem,….konečne pokoj, dokonca aj príjemné jesenné počasie…. Na blogu mám už cez 365 článkov, čo je na mňa teda enormný výkon. Ak by tento blog niekto objavil len dnes, mohol by si na […]

Pokračovanie článku
Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

26.04.2024 16:09

Pohyb medvedice spozorovali v okolí Šibeničného vrchu a na Slnečnej stráni v blízkosti cesty na Partizánskej ulici.

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

26.04.2024 12:43

Zábery pochádzajú z kamery električky. K dopravnej nehode lídra SNS došlo 11. januára v bratislavskej Dúbravke.

Prepych a pád Putinovho generála. Aký luxus si užíval a ohrozí jeho škandál ministra obrany?

Prepych a pád Putinovho generála. Aký luxus si užíval a ohrozí jeho škandál ministra obrany?

27.04.2024 06:00

Timur Ivanov protekčne prideľoval zákazky podnikateľovi, ktorý mu na revanš bezplatne postavil vilu a zadarmo obnovil nehnuteľnosť z 19. storočia.