Založ si blog

Dva TýžDNE voľna sú pre workoholika trestom, nie požehnaním. .. .

Niežeby som zrovna nemala čo robiť! Mám predsa blog +preklad a aj záchrana chátrajúceho domova je výzvou. A k tomu ako bonus ešte aj Vianoce, čo bolo treba vyriešiť…….

 

Už teraz mi chýba! Ten stereotyp a tá partia!

To Oni sú moja rodina a nie zablatená dedina odkiaľ sa vysťahovalo a odumrelo všetko moje príbuzenstvo…..

A ako len vyjdeme z rytmu a vôbec….okolo 17.11. som mala tri dni voľna. Na návštevu PZ RS a trochu upratať môj vybrakovaný barák. Už vtedy mi bolo divné po tej pauze znova nastúpiť a pokračovať, kde sme prestali.

No toto sú dva týždne! Dva týždne úplne Out.

Možno to moje telo aj potrebuje, ale hlava necíti.

Posledné týždne som členkou fb skupiny Aspíci sa nudia. A ten objav!? Že tí ľudia myslia aj cítia ako ja….oni sú ako ja….to je proste úžasné. Pochopiť, že ani so svojou absolútnou odlišnosťou nie sme úplne sami.

Tento štedrý večer som úplne odignorovala vianočné menu. Deti by to aj tak nejedli, muž zdúchol chľastať „o dúm dál“….a tak bola slepačia polievka (pre dušu) a vyprážané kuracie prsia s dvomi druhmi príloh.

Dať to všetko na limitujúcich dvoch platniach bol teda výkon.

Mala som si od Zuzky zobrať aspoň tú dvojplatničku. Keby bolo auto a nebolo korony….

Ono si človek myslí, že tie dva týždne na vidieku dajako prejdú hoci aj na jednej nohe. Ale ono sa tie dni ešte povlečú…..

V Bratislave som objavila naše predstaviteľky ženského humoru. A ony sú fajn.

Dana Janebová mi poslala link na standup Simony. A tá žena myslí aj rozpráva ako ja! Presne takto som sa  a ešte aj teraz sa cítim….

Čo spravila Jennifer? – What Jennifer Did?

13.04.2024

Nevedela som sa dočkať, kedy Netflix sprístupní ďalší real crime story a v podstate som celkom sklamaná. Čakala som, že ma teda šokujte a zodvihnite zo stoličky. A odchádzala som s tým, že „pačemú búkvy, vsjo jásno“. Jennifer nebola jediná. Spomínate si na môj blog, kde som spomínala absenciu materskej lásky? Myslím, že chybujú všetci, čo nám maľujú [...]

Macbeth v podaní nórskeho mága detektívok

06.04.2024

„Macbethov príbeh mi je veľmi blízky, pretože podobným témam sa venujem od samého začiatku,“ vysvetlil autor, keď si v medzinárodnom projekte Hogarth Shakespeare vybral na spracovanie osudy krvilačného škótskeho tyrana a adaptoval ich v rámci dnes takého populárneho žánru detektívky. Inšpektor Macbeth je verný atmosfére brutálnej tragédie z obdobia hospodárskej [...]

Prečo musela Johanka zomrieť?

02.04.2024

Rtvs prekvapil. Namiesto nejakého veľkofilmu s Ježišom vsadil na Veľkú noc na kultový príbeh v podaní Luca Bessona. A ja si hovorím, čo má spoločné ukrižovanie Krista s upálením Johanky z Arcu? [...]

Medveď

Vlani 14, tento rok už 10. Stretnutie s medveďom môže mať fatálne následky. Ale čo stretnutie s diviakom?

20.04.2024 15:49

Medveď reaguje útokom alebo agresívnym prístupom častejšie voči ľuďom, ktorí sú pri stretnutiach aktívni.

Krádeže áut USA - 2016

Zo závodu ukradli a predali súčiastky za trištvrte milióna eur, polícia obvinila šesť páchateľov

20.04.2024 15:18

V prípade preukázania viny hrozí obvineným trest odňatia slobody na desať až pätnásť rokov.

Baerbock, Netanjahu

Hádka kvôli Gaze? Nie sme ako nacisti, nahneval sa Netanjahu na nemeckú ministerku

20.04.2024 14:00

Počas návštevy nemeckej šéfky diplomacie Annaleny Baerbockovej v Tel Avive došlo k ostrej výmene názorov medzi ňou a izraelským premiérom, ktorý poprel, že by ľudia v Pásme Gazy hladovali.

Peter Pellegrini

Ctite si zmluvu, odkázal Dankovi Raši: Problémom je, že sa vidí ako nástupca Pellegriniho. Majerský počul hlasy o konci Dolinkovej

20.04.2024 13:07, aktualizované: 15:06

Milan Majerský predpokladá, že poslanci KDH zahlasujú za zvolenie súčasného ministra Richarda Rašiho do funkcie predsedu parlamentu.