Založ si blog

O ženách a o Matovičovi

Pôvodne som vám chcela písať len o ženách, ale nad posledným vyjadrením Igora Matoviča zastáva rozum stáť.

 

Že vraj vzorky Sputnika V museli byť prevezené na testovanie do Maďarska, lebo „neprajníci mohli s nimi manipulovať“???

No viete si predstaviť väčšiu konšpiráciu, či rovno paranoju?

Neprajníci Ruska, ktorých diplomatov sa už chystá vyhostiť pomaly svorne celé EÚ?

Či len neprajníci Matoviča, ktorí ho akože takto zhodili zo stoličky premiéra?

Ale čo má spoločné očkovanie s ministerstvom financií? No Matoviča!

Fakt nechápem, ako mu takéto ničím nepodložené obvinenia celé tie roky prechádzali. A ľudia mu zobali z ruky a všetky výplody jeho bujnej fantázie brali ako bernú mincu?

-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-

Držiac Matoviča neúnavne vo vláde len ukazujeme svetu, aký diletantizmus tu u nás vládne.

A to som pôvodne chcela hodiť len pár milých slov o nás- ženách.

Hŕstka verných čitateľov už vie, ako rada tematiku ženských práv a zamestnanosti žien sledujem. Ba čo viac, hrdo sa hlásim k feministickému hnutiu, ako záruke pokroku. Avšak teória je jedna vec a prax niečo celkom inšie.

V minulom zamestnaní som pracovala v takmer výlučne mužskom kolektíve. A bolo mi nesmierne ľúto, keď tá práca pre mňa skončila.

Nastúpiť do zamestnania s prevažne ženským osadenstvom bola výzva. A spojená aj s neistými obavami. Ako tam zapadnem, nebudú klebety a ohováračky? Všade sa hovorí, aké vedia byť ženy ku sebe navzájom zlé.

Po dvoch týždňoch by bolo predčasné robiť nejaké skalopevné vyjadrenia, avšak spoznala som kopu milých, sympatických, šikovných a ústretových žien.

V porovnaní s nimi práveže tí podaktorí muži boli ako netvory v ľudskej koži.

Vodič- alkoholik je totiž tá najhoršia možná kombinácia. Ráno sa klepe, má absťáky a výkyvy nálad. Býva podráždený a cholerický, so zbytkovým alkoholom v krvi, ohrozuje nielen majetok, ale aj životy a zdravie- svoje aj kolegov.

Až podivuhodné je, ako dlho to tí zúfalci v práci vydržia, vďaka akejsi falošnej kolegialite, kedy kolegovia aj vidia, že je divný a zrejme tajne v pauzách popíja, ale nikto nič neoznamuje a nehlási….až raz nafúka na bráne, či zrobí škandál v kancelárii….

Nechcem to zakríknuť, ale pracovať v kolektíve zdravých a spokojných ľudí je úplne iná káva.

Apropó zdravie a Matovič….no veríte tomu?

A ako ilustráciu toho, ako ženy dokážu spolu harmonicky spolupracovať, dokonca aj v rovnakých, či takmer rovnakých šatách, som pre vás našla čarovné vystúpenia Keltských žien:

Čo spravila Jennifer? – What Jennifer Did?

13.04.2024

Nevedela som sa dočkať, kedy Netflix sprístupní ďalší real crime story a v podstate som celkom sklamaná. Čakala som, že ma teda šokujte a zodvihnite zo stoličky. A odchádzala som s tým, že „pačemú búkvy, vsjo jásno“. Jennifer nebola jediná. Spomínate si na môj blog, kde som spomínala absenciu materskej lásky? Myslím, že chybujú všetci, čo nám maľujú [...]

Macbeth v podaní nórskeho mága detektívok

06.04.2024

„Macbethov príbeh mi je veľmi blízky, pretože podobným témam sa venujem od samého začiatku,“ vysvetlil autor, keď si v medzinárodnom projekte Hogarth Shakespeare vybral na spracovanie osudy krvilačného škótskeho tyrana a adaptoval ich v rámci dnes takého populárneho žánru detektívky. Inšpektor Macbeth je verný atmosfére brutálnej tragédie z obdobia hospodárskej [...]

Prečo musela Johanka zomrieť?

02.04.2024

Rtvs prekvapil. Namiesto nejakého veľkofilmu s Ježišom vsadil na Veľkú noc na kultový príbeh v podaní Luca Bessona. A ja si hovorím, čo má spoločné ukrižovanie Krista s upálením Johanky z Arcu? [...]

Medveď

V košickej zoo sa Xene narodilo medvieďa Ares

19.04.2024 13:08

Jeho genetická hodnota je mimoriadne cenná pre európsky záchranný program.

izrael, palestína, západný breh jordánu, evakuácia, amona

EÚ po prvý raz uvalila sankcie na izraelských osadníkov pre útoky na Palestínčanov

19.04.2024 13:07, aktualizované: 13:20

Palestínčania chcú, aby Západný breh bol súčasťou ich budúceho štátu.

Rudolf Huliak

SaS podá návrh na odvolanie Huliaka z postu predsedu výboru

19.04.2024 13:00

Hlina tvrdí, že podnet bude musieť byť zaradený na rokovanie a musí byť o ňom rozprava.