Založ si blog

Matovič je horší než smrť

Bugár Béla aj po odchode z politickej scény ostáva v obraze. Jeho názory na súčasné dianie majú hlavu aj pätu.

V relácii Ide o pravdu vysielanej 8.3.2021 sa vyjadril k už zažehnanej vládnej kríze.

Na otázku, ako by sa zachoval v spoločnej vláde s Matovičom, odpovedá, že on by v takej vláde nebol. Radšej by volil smrť, ako Matoviča.

Neuznáva však ani populistické reči hádžúce Matovičovi osobne za vinu tisícky úmrtí.

Zdieľam aj jeho zdržanlivý postoj k očkovaniu. Tiež nemám dôveru v Astra Zenecu. Krvné zrazeniny stíhajúce štyridsiatnikov sú hrozbou, ktorá sa nedá odignorovať.

Pre mňa je Bugár najvýraznejšou a zároveň najcharizmatickejšou osobnosťou našej menšinovej politickej scény.

Aktuálne síce roztrieštené maďarské strany pochopili, že sama o sebe sa žiadna z nich nedostane do parlamentu, ale ani pospolu moc sily a jednoty nevyžarujú.

Možno je však ešte len ďaleko do volieb a snáď sa nám naša menšinová scéna aj dajako pozitívne predvedie…..

Čo spravila Jennifer? – What Jennifer Did?

13.04.2024

Nevedela som sa dočkať, kedy Netflix sprístupní ďalší real crime story a v podstate som celkom sklamaná. Čakala som, že ma teda šokujte a zodvihnite zo stoličky. A odchádzala som s tým, že „pačemú búkvy, vsjo jásno“. Jennifer nebola jediná. Spomínate si na môj blog, kde som spomínala absenciu materskej lásky? Myslím, že chybujú všetci, čo nám maľujú [...]

Macbeth v podaní nórskeho mága detektívok

06.04.2024

„Macbethov príbeh mi je veľmi blízky, pretože podobným témam sa venujem od samého začiatku,“ vysvetlil autor, keď si v medzinárodnom projekte Hogarth Shakespeare vybral na spracovanie osudy krvilačného škótskeho tyrana a adaptoval ich v rámci dnes takého populárneho žánru detektívky. Inšpektor Macbeth je verný atmosfére brutálnej tragédie z obdobia hospodárskej [...]

Prečo musela Johanka zomrieť?

02.04.2024

Rtvs prekvapil. Namiesto nejakého veľkofilmu s Ježišom vsadil na Veľkú noc na kultový príbeh v podaní Luca Bessona. A ja si hovorím, čo má spoločné ukrižovanie Krista s upálením Johanky z Arcu? [...]

izrael, palestína, západný breh jordánu, evakuácia, amona

EÚ po prvý raz uvalila sankcie na izraelských osadníkov pre útoky na Palestínčanov

19.04.2024 13:07

Palestínčania chcú, aby Západný breh bol súčasťou ich budúceho štátu.

Rudolf Huliak

SaS podá návrh na odvolanie Huliaka z postu predsedu výboru

19.04.2024 13:00

Hlina tvrdí, že podnet bude musieť byť zaradený na rokovanie a musí byť o ňom rozprava.

Čierny kašeľ / Pertussis /

Čierny kašeľ v Bratislavskom kraji: Hygienici evidujú 74 prípadov ochorenia

19.04.2024 12:21

Najvyššia vekovo špecifická chorobnosť bola zistená vo vekovej skupine nularočných osôb.

Ján Mazák / Ján Gandžala /

Súdnu radu dočasne vedie jej podpredseda Ján Gandžala

19.04.2024 11:56

Termín voľby nového predsedu Súdnej rady SR zatiaľ neoznámili.