Založ si blog

Pár slov na obranu „krvilačnej beštie“

 

 

 

Viete, už mi dávno nie je 20. Moje dieťa už dávno vyrástlo z plienok. A za celé tie dlhé desaťročia pre mňa najvyššou hodnotou bola čistá a holá PRAVDA!

 

Prečítala som stovky kníh a prezrela mnoho-mnoho dokumentov. Z rôznych oblastí. Ak ma niečo zaujme, tak pátram a pátram. Snažím sa neklamať a nevymýšľať si. Ak niečo neviem, doštudujem, ak je niekde moc dusno, radšej odídem.

Moc dusno však je na Slovensku už celkom dlho!

Krvavé zločiny čachtickej pani považuje takmer každý za bernú mincu.

Lebo? Žili snáď v tej dobe? Poznajú výpovede očitých svedkov? Alebo len „jedna pani povedala a tá druhá zdupľovala“?

-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*

Ľudská zloba nemá hraníc! Usvedčilo ma v tom hlavne mediálne svinstvo. Keď na mňa mládenec XY pred tv kamerami nakričal do nechutných KANIBALOV.

Vie vôbec ten XY, z čoho ma to tak verejne, bez jediného dôkazu obvinil?

A to tá nechutná televízia ešte okomentuje na svojej oficiálnej stránke, že „XY konečne povedal Renáte PRAVDU“ ?!!!!

To naozaj vážne? Kto najviac vykrikuje, ten má pravdu?

A ak sa niekto dopúšťa zločinov proti ľudskosti tak sa odporúča krik pred televíznymi kamerami s následným lynčovaním od stoviek znepokojených občanov?

Za toto ľudia platia koncesionárske poplatky?

A toto je tá moderná televízia 21. storočia, na akú by sme mali byť právom hrdí?

Nechutné obvinenia bez hocijakých dôkazov! Len krik a nechutné obvinenia!

-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-

Nejako takto umelo vytvorili aj legendu o údajnej krvilačnej beštii, ktorá sa kúpala v ľudskej krvi.

Alžbetu Bátoryovú v živote pred žiaden svetský súd nepostavili.

Jej údajnú preživšiu obeť nikto nevypočul.

Jej údajných komplicov kruto mučili a upálili.

Prečo palatín Turzo do nekonečna odmietal postaviť Alžbetu Bátoryovú pred súd?

Prečo len potmehúdsky čakal, až umrie, sama v domácom väzení?

Šlo mu len o vlastnú moc a o majetky.

Juraj Jakubisko tejto historickej zvrátenosti dokonale porozumel. Niet divu, veď robí vo filmárskej branži a veľmi dobre pozná to staré známe : Kto najviac vykrikuje, ten má pravdu.

Po pravde sa kruto šliape v dnešnej spoločnosti.

Každý si ju prekrúca, ako sa mu práve hodí. Nezmyselné obvinenia lietajú éterom a každý si rád hodí kameňom. Len nech je dostatok ľudí vystavených na pranier.

Vážnejší historici jednoducho museli pripustiť, že krvavá kúpeľ je len úbohá metafora. Z krvi sa nielenže neskrásnie, ale krv má prirodzenú vlastnosť sa zrážať. Každý, kto by sa snažil do kade nazbierať niekoľko litrov akejkoľvek krvi, bude nechutne sklamaný. Krv sa totiž zrazí a bude zapáchať.

Hrdina XY tvrdil, vlastne kričal, že vôkol mňa sa šíri neznesiteľný zápach krvi……a ľudia tomu budú veriť? Zavrú ma, či zlynčujú? Kvôli nechutným obvineniam nechutných prekrúcačov pravdy?

Je mi z tejto spoločnosti skutočne na zvracanie. A ak tu niečo bude páchnuť, tak moje zvratky.

 

Čo spravila Jennifer? – What Jennifer Did?

13.04.2024

Nevedela som sa dočkať, kedy Netflix sprístupní ďalší real crime story a v podstate som celkom sklamaná. Čakala som, že ma teda šokujte a zodvihnite zo stoličky. A odchádzala som s tým, že „pačemú búkvy, vsjo jásno“. Jennifer nebola jediná. Spomínate si na môj blog, kde som spomínala absenciu materskej lásky? Myslím, že chybujú všetci, čo nám maľujú [...]

Macbeth v podaní nórskeho mága detektívok

06.04.2024

„Macbethov príbeh mi je veľmi blízky, pretože podobným témam sa venujem od samého začiatku,“ vysvetlil autor, keď si v medzinárodnom projekte Hogarth Shakespeare vybral na spracovanie osudy krvilačného škótskeho tyrana a adaptoval ich v rámci dnes takého populárneho žánru detektívky. Inšpektor Macbeth je verný atmosfére brutálnej tragédie z obdobia hospodárskej [...]

Prečo musela Johanka zomrieť?

02.04.2024

Rtvs prekvapil. Namiesto nejakého veľkofilmu s Ježišom vsadil na Veľkú noc na kultový príbeh v podaní Luca Bessona. A ja si hovorím, čo má spoločné ukrižovanie Krista s upálením Johanky z Arcu? [...]

SR Bratislava RTVS protestný pochod BAX

Progresívci sa pre schválené zmeny v RTVS oblečú do čiernej, avizujú protesty. Podľa SaS urobí vláda z RTVS dezinformačné médium

24.04.2024 17:41

Poslankyňa Zora Jaurová povedala, že upravená verzia zákona je rovnakou hrozbou, ako pôvodná verzia.

Fico

Fico chce prešetriť prideľovanie spisov na Najvyššom súde. Prideľujú sa transparentne, kontrola bola arogantná, odpovedá Šikuta

24.04.2024 16:51, aktualizované: 17:25

Podľa šéfa Smeru je podozrivé, že najcitlivejšie veci pripadali senátu 5T sudcu Juraja Klimenta.

Rusko, Ukrajina, vojna, konflikt, Donbas

Omilostení zločinci páchajú v Rusku zverstvá. Brutálne vraždy a znásilnenia veteránov z frontu otriasli krajinou

24.04.2024 16:17

Bývalý vojak svoju obeť najskôr uškrtil a potom rozrezal jej telo na menšie časti, ktoré natlačil do dvojice kufrov. Ďalší brutálne zavraždil a znásilnil penzistku.

súdna rada výbor

Výbor odobril odvolanie členov súdnej rady, Mazák a Majerník to odmietajú

24.04.2024 15:20, aktualizované: 18:00

Koaliční poslanci odvolávanie odôvodňujú stratou dôvery a pochybnosťami o svedomitom výkone právomocí členov.