Založ si blog

Aj Ronaldo bol nechcené dieťa

 

Cristiana Ronalda fanúšikovia futbalu milujú aj nenávidia – pre jeho prehnané sebavedomie až aroganciu, či pre to dieťa bez matky.

 

Aj mne to prišlo onoho času nechutné, keď som si v novinách čítala, že si kúpil dieťa od náhradnej matky. A o nej sa nič nevie, dostala štedrú finančnú odmenu a svoje dieťa už vidí len na stránkach časopisov.

Je ťažké to pochopiť.

A ešte ťažšie asi dokázať si vytvoriť pozitívny obraz o futbalistovi, čo sa topí v miliónoch a v garáži mu stojí 10 luxusných automobilov.

V dokumentárnom filme o Ronaldovi sa však dozviete mnoho obyčajných, ľudských vecí.

O matke, čo ho ani nechcela a chcela ísť na potrat.

O otcovi, čo sa mu upil k smrti a nikdy si nedokázali vybudovať dôverný vzťah.

Či o bratovi, ktorý bol tiež ťažký alkoholik.

A zrazu je nám Ronaldova cesta o čosi bližšia.

JE pekné vidieť, ako sa na nič nehrá.

Je pekné vidieť, ako aj megalomanské chvály na svoju osobu vníma so zhovievavým úsmevom.

A zrazu vidíte ten krásny vzťah, aký si s malým Crisom vybudoval a možno si rovnako ako ja poviete, že tú anonymnú matku nikto nenútil, aby predala vlastné dieťa Ronaldovi.

A ak nemal žiaden harmonický vzťah, no zároveň túžil po dieťati, bola to cesta, ktorá mu prišla proste schodná.

Aby si ešte v časoch najväčšej slávy pestoval svojho náhradníka, ktorý ho raz možno aj zatieni.

Na mňa mal dokument jednoznačne pozitívny dojem.

A z nadhľadu vidím, ako aj mne mnohí nadávajú do prehnane sebavedomých a arogantných. A pritom o mne zhola nič nevedia. A nevedia ani o tom, že proste nemajú pravdu.

 

https://www.csfd.sk/film/77937-ronaldo/prehlad/

Čo spravila Jennifer? – What Jennifer Did?

13.04.2024

Nevedela som sa dočkať, kedy Netflix sprístupní ďalší real crime story a v podstate som celkom sklamaná. Čakala som, že ma teda šokujte a zodvihnite zo stoličky. A odchádzala som s tým, že „pačemú búkvy, vsjo jásno“. Jennifer nebola jediná. Spomínate si na môj blog, kde som spomínala absenciu materskej lásky? Myslím, že chybujú všetci, čo nám maľujú [...]

Macbeth v podaní nórskeho mága detektívok

06.04.2024

„Macbethov príbeh mi je veľmi blízky, pretože podobným témam sa venujem od samého začiatku,“ vysvetlil autor, keď si v medzinárodnom projekte Hogarth Shakespeare vybral na spracovanie osudy krvilačného škótskeho tyrana a adaptoval ich v rámci dnes takého populárneho žánru detektívky. Inšpektor Macbeth je verný atmosfére brutálnej tragédie z obdobia hospodárskej [...]

Prečo musela Johanka zomrieť?

02.04.2024

Rtvs prekvapil. Namiesto nejakého veľkofilmu s Ježišom vsadil na Veľkú noc na kultový príbeh v podaní Luca Bessona. A ja si hovorím, čo má spoločné ukrižovanie Krista s upálením Johanky z Arcu? [...]

jazierko, záhradné jazierko, zima, mráz

SHMÚ: Na celom Slovensku sa v noci môže vyskytnúť prízemný mráz

25.04.2024 17:18

Slovenský hydrometeorologický ústav vydal výstrahu prvého stupňa.

kvet, strom, sneh, úroda, mrazy

Mrazy v Česku boli pre ovocinárov fatálne. Mnohí hlásia stopercentnú škodu

25.04.2024 16:52

Hovorí sa o najhoršej situácii za posledných sto rokov. Odhadom už bolo zničených približne 100 000 ton ovocia.

SIS / Slovenská informačná služba /

Slovensko dostáva už len filtrované informácie od tajných služieb, tvrdí Galko. Gašpar to označil za hoax

25.04.2024 16:16

Poslanec Tibor Gašpar dodal, že výmeny informácií na úrovni spravodajských služieb nie sú verejné veci.

harvey Weinstein

Súd zrušil odsúdenie Weinsteina za sexuálne delikty, začne sa nový proces

25.04.2024 16:02, aktualizované: 16:09

Na slobodu sa 72-ročný Weinstein podľa CNN nedostane.