Založ si blog

Slovenská astronautka – na rozhraní svetov- sa nedá zjesť

Mám toho veľa na srdci.

Ale jedno som už pochopila.

Prvé tri vety sú kľúčové. Tak je lepšie všetko to podstatné zabaliť niekde do samého jadra, ako perlorodka svoju vzácnu perlu.

Namiesto vzácny perál mám aktuálne tri nové knihy.

Nieže by som stíhala čítať tie staré.

Ak sa do nemlátom hašterím s huličmi marišky, ktorí na mňa vyskakujú pomaly z každého rohu.

A márne sa snažím kontaktovať právnika, ktorý by so mnou bol ochotný komunikovať a hájiť ma.

A tak čakám a zbieram knihy. Snáď sa raz upokojím, budem znovu off a nájdem si čas na tú záplavu kníh.

No aspoň tá kontroverzná, ktorá vám pomaly nedá už ani spávať…no nie je to nonsens?

Kňaz František sexuálne zneužil 13-ročné dievča a redaktorka ho uháňa ako besná, aby mu mikrofónom pomaly vybila zuby, lebo spoločnosť je rozhorčená a trest im príde primalý.

Naproti tomu 12-ročné dievča, ktoré má sex s učiteľom a intímne detaily tvoria zápletku na slovo skúpej knižky nádejnej autorky.

Tak tu to sexuálne zneužívanie kladieme na oltár umenia, distribuujeme do škôl a literárna obec sa oháňa slobodou slova, že ako je to možné, že sa kniha stiahla.

Lebo ten istý trestný čin, ktorý opľúvame pred súdnou sieňou, tak ten zrazu ospevujeme v knihe?

A opisujeme nadržané mláďa s červeným lakom na nechtoch?

„nič som nerobila, ani nerozťahovala nohy, a ešte vieš, a to by ťa zaujímalo, raz som sa vyspala s Anitou, robili sme to v sprchách na intráku, nebola nikde oholená a bolo to nádherné, také ženské, a ja som sa hanbila, taká hladká, a mokrý záves sa mi lepil na riť, a ty by si nato  určite povedal Tereza, ty nie si normálna, ale namiesto toho povieš prídeš miláčik, príď, urobím ti to zozadu“-úryvok z knihy Táto izba sa nedá zjesť, nominovanej na cenu René a stiahnutej po proteste zo strany rodičov detí.

A to je to najlepšie, čo sa za celý rok urodilo?

A ak Anasoft litera stiahla knihu, tak aj Árpád Soltész demonštratívne stiahne tú svoju?

Lebo aj Sviňa ospevuje špinu?

A o rok by mohli dať azda citový život masového vraha?

S lajtmotívom, že aj masový vrah je predsa človek a to vraždenie vníma azda ako formu rozkoše. A zrejme sa na tých obetiach aj sexuálne uspokojuje, lebo dobrá story bez sexu asi nejde. A ten tradičný sex už zrejme nikoho nebaví.

A zo mňa už nikdy nebude veľká spisovateľka, lebo som v 12-tich nespávala so svojím o desiatky rokov starším učiteľom.

JA som len nudne plnila svoje školské povinnosti.

Ako aj teraz len nudne plním tie svoje.

A som rada, ak ma tá halda huličov nepodreže dakde pred súdom…no ale Umenie, to je zrejme niečo omnoho vyššie…a predsa tá umelecká sloboda,…

V každom prípade si myslím, že literatúra by sa nemala natoľko separovať od reálneho života. Lebo potom dopadne ako celá tá Anasoft litera.

A už sa to nebude dať jesť , ani tráviť.

Fotografia: autorka

Mama má vždy pravdu

23.03.2024

Z času na čas nečakane stretávam aj ďalších blogerov a býva to obohatením, poznať aj ich cestu a ich postoje. S Igorom sme strávili pár hodín na súde. A tá téma bohorovnej ženy bola niečím, čo spomenul aj mimovoľne. A našla som to aj v jednom z jeho blogov. Myslím, že mnohí píšeme z rovnakých pohnútok, aby sme niektoré veci proste aj sami pomenovali a vypovedali. [...]

Postihnutí a majestát smrti

22.03.2024

Je to síce zvláštne, ale okolo každej väčšej kauzy sa toho nabaľuje. Ľudia sa ju snažia spájať so všetkými možnými ďalšími prípadmi a poukazovať na konkrétnosti, ktoré trápia práve ich. Ohľadom tragédie pri Beňadikovej. Ozývajú sa azda všetci , čo majú postihnuté dieťa. A hovoria o akejsi nadľudskej práci 24/7. Pritom je celkom ireálne, myslieť si, že [...]

Ako môže rodič zabiť vlastné dieťa?

14.03.2024

Spoločnosťou občas rezonujú ťažké kauzy. U nás práve tragédia v Beňadikovej. V USA v rokoch 2013 – 2016 to bol prípad 8-ročného chlapčeka ubitého na smrť. Možno toho už máte mnohí dosť. Tej smrti je priveľa, si povedal aj moderátor, keď informoval o smrti 8-ročnej Patrície a jej matky Zuzany. Na margo tragédie sa vyjadrila aj prezidentka, s tým, že rodiny s [...]

trieda, vyučovanie, učiteľ, stredná škola, užitočná,

Čaputová: Učitelia napĺňajú svoje poslanie napriek ich podmienkam

28.03.2024 15:11

Prezidentka sa pedagógom prihovorila pri príležitosti Dňa učiteľov.

machaj

SNS vyzýva riaditeľa RTVS Machaja, aby sa vyjadril k svojmu majetkovému priznaniu

28.03.2024 15:05

Národniari zároveň oznámili, že sa v tejto súvislosti obrátia na príslušný výbor Národnej rady SR.

žena, nemocnica, lôžko, pacient, tehotná, tehotenstvo, gravidita, pankreas, cukrovka

Fatálne zlyhanie v pražskej nemocnici. Žene urobili potrat pri kontrole, splietli si pacientky

28.03.2024 14:52

V pražskej Fakultnej nemocnici na Bulovke došlo k obrovskému omylu.

Mahmúd Abbás

Palestínska samospráva má novú vládu

28.03.2024 14:51

Jej predsedom bude dlhoročný poradca prezidenta Muhammad Mustafá.