Založ si blog

Naša bezzubá demokracia speje k predčasným voľbám

V týchto neistých a hektických časoch odporúčam obmedzovať sledovanie správ a tlačoviek. Len by vás z nich porazilo. Ono všetky obmedzenia a neblahé dôsledky pocítite aj na vlastnej koži, aj bez mediálneho balastu zo všetkých strán.

Sklamanie z politiky vnímam stále intenzívnejšie. A to som včera videla scénky z tlačovky a dnes veľavravné fotografie…

Matovič nám skrz sociálne médiá odkazuje Figu borovú, prezidentka sa mračí, ako učiteľka nad neposlušným žiakom a Sulík sa predviedol ako politický impotent. On proste priznáva, že „mali by sme prijímať opatrenia, ktoré majú hlavu aj pätu“, zároveň však priznáva neschopnosť tieto posledné záblesky zdravého rozumu aj presadiť.

Sulík by si zaslúžil našu úprimnú sústrasť, keby nebol členom vlády.

Dlhé roky som obdivovala ideály liberalizmu, no ako aj sami vidíte, naša spoločnosť na liberálne princípy proste nedozrela (a možno ani nemá šancu dozrieť) a od tohto by bola krajšia už aj anarchia. Sledovať nekonečnú bezmocnosť našich liberálov je len na zaplakanie.

Matovič vystúpil na tlačovke zlomený a zostarnutý, ako dôchodca na pohrebe.

A celá tá čistka, akú táto vláda vyprodukovala v kombinácii s terajšou ich bezmocnosťou poukazuje jednak na ich nepripravenosť vládnuť. A z druhej strany to vyzerá, že len potrebovali vytlačiť „staré svine“ od koryta, aby ukojili aj vlastnú nenažranosť.

Ďalšou a závažnou otázkou ostáva, ako ďalej, ak by sa zomknutím nadpolovičnej väčšiny podarilo zosadiť psychicky roztriešteného Matoviča.

Máme vôbec nejakú rozumnú alternatívu, či proste obmedzenosť a degradácia sa nezaprú a …….politici by mali byť elitou nášho národa. No ak je našou elitou Matovič a spol, no neviem, kto je viac.

Proste žijeme v Kocúrkove ako vyšitom. Vernejší obraz našej každodennej absurdity, než podávajú Heľenine oči, som proste nenašla. Odporúčam hlavne šou okolo veľavravnej piesne Skutok sa nestal.(Od 17:10)

 

Čo spravila Jennifer? – What Jennifer Did?

13.04.2024

Nevedela som sa dočkať, kedy Netflix sprístupní ďalší real crime story a v podstate som celkom sklamaná. Čakala som, že ma teda šokujte a zodvihnite zo stoličky. A odchádzala som s tým, že „pačemú búkvy, vsjo jásno“. Jennifer nebola jediná. Spomínate si na môj blog, kde som spomínala absenciu materskej lásky? Myslím, že chybujú všetci, čo nám maľujú [...]

Macbeth v podaní nórskeho mága detektívok

06.04.2024

„Macbethov príbeh mi je veľmi blízky, pretože podobným témam sa venujem od samého začiatku,“ vysvetlil autor, keď si v medzinárodnom projekte Hogarth Shakespeare vybral na spracovanie osudy krvilačného škótskeho tyrana a adaptoval ich v rámci dnes takého populárneho žánru detektívky. Inšpektor Macbeth je verný atmosfére brutálnej tragédie z obdobia hospodárskej [...]

Prečo musela Johanka zomrieť?

02.04.2024

Rtvs prekvapil. Namiesto nejakého veľkofilmu s Ježišom vsadil na Veľkú noc na kultový príbeh v podaní Luca Bessona. A ja si hovorím, čo má spoločné ukrižovanie Krista s upálením Johanky z Arcu? [...]

Trump

Porota, ktorá rozhodne o Trumpovi v historickom procese, je už kompletná

18.04.2024 23:26

Porota sa vyberala zo stoviek potenciálnych členov na základe série otázok, ktoré majú zaručiť, že sa budú rozhodovať nestranne.

farmári, poľsko, traktory

Poľskí poľnohospodári nepúšťajú kamióny cez hraničné priechody s Ukrajinou

18.04.2024 21:37

Naďalej tak protestujú proti prílevu lacného obilia z Ukrajiny.

keňa, vojaci

V Keni zahynulo pri páde vojenského vrtuľníka desať ľudí, vrátane veliteľa armády

18.04.2024 20:56

Vrtuľník havaroval krátko po štarte a potom začal horieť.

turecko, zemetrasenie, tokat

Stred Turecka zasiahlo zemetrasenie. Poškodilo niekoľko budov

18.04.2024 20:03

Zatiaľ nie sú správy o úmrtiach alebo vážne zranených.