Založ si blog

Niekto sa z výšky díva aj keď je nízky,

Tvrdí text populárnej piesne Desmodu. Ale majú Napoleonov komplex aj ženy?

 

Som malá a drzá. A oni ma nemajú radi!!!

(Ani Ja ich, ale na tom nezáleží.)

Čitateľovi odporúčam sledovať blog priebežne, ináč stráca niť. A nebude mu celkom jasné, kto sú tí Oni, s ktorými sa večne žereme, ani netuším prečo.

Ja ho chápem! Cítiť sa ako majster sveta na štvortone a brať palety po troch aj štyroch musí byť úžasný pocit! Ale proste nevydalo. Po útrapnom zablokovaní celej premávky sa Pán vodič musel uspokojiť s úlohou pomocného robotníka.

Niesol síce svoju potupu so cťou ale len „odtál potál“.

Po ukončení celého kritického procesu zrazu vojde doprostred haly, aby zachytil drobné pochybenie. Zámenu dátumu o jeden týždeň.

Pán vodič vyvoláva drama, zhadzuje celý proces, jeho nervy atakujú vrchol a uchyľuje sa zase až tam, kde minule, pri tom kompletnom blokovaní pramávky, jeho oddaný kolega.

„Ja ti jednu prijebem!!!“

No treba mi to? A dá sa to?

Dá sa takto a s týmito ľuďmi spolupracovať?

Našťastie som skvele zaučená

Na krízové situácie funguje odstup. Teda ukončenie procesu a pauza kde sa ani omylom neuvidíme.

Dotyčný má poslednú šancu. Buď sa upokojí, alebo má dvere vonku pootvorené.

Odpovedala som mu!

Vcelku výstižne: To mám kvôli tebe spáchať samovraždu?

-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*

Po pauze je zase všetko inak. Moje nervy ostali, ale dotyčný už aspoň čuší, ako voš pod chrastou. Teraz sa pre zmenu motá a nevhodne angažuje jeden ďalší.

Ja zúrim, robím hluk a chaos až do momentu, kým sa mi opäť nepodarí nadobudnúť stoický pokoj nevyhnutný pre bezpečné prevádzanie našej práce.

Ale nedávam kolegom žiadnu šancu na sabotáž.  Ja som chvalabohu za celú dobu svojho zaučenia tie procesy priebežne pochopila a nedovolím, aby chaos a bordel do nich zavádzal ktorýkoľvek z členov nášho tímu.

Vyčítajú mi, že nie som oficiálne vymenovaná vedúca, ale …..vlastne načo?….budú reklamovať jednookému, že je medzi slepými kráľ?

-*-*-*-*-*-*-*-*-**

Mám skvelú prácu a hrozne problémových spolupracovníkov.

Vraj by som mala pracovať sama. Veď už aj teraz som „jednočlenný tím.“

Sedím na vozíku a je mi všelijako.

Lebo „ v ľuďoch driemú lavíny a niekde pod nimi to vrie“

….a chytá Ma zúrivosť….RAGE…

Čo spravila Jennifer? – What Jennifer Did?

13.04.2024

Nevedela som sa dočkať, kedy Netflix sprístupní ďalší real crime story a v podstate som celkom sklamaná. Čakala som, že ma teda šokujte a zodvihnite zo stoličky. A odchádzala som s tým, že „pačemú búkvy, vsjo jásno“. Jennifer nebola jediná. Spomínate si na môj blog, kde som spomínala absenciu materskej lásky? Myslím, že chybujú všetci, čo nám maľujú [...]

Macbeth v podaní nórskeho mága detektívok

06.04.2024

„Macbethov príbeh mi je veľmi blízky, pretože podobným témam sa venujem od samého začiatku,“ vysvetlil autor, keď si v medzinárodnom projekte Hogarth Shakespeare vybral na spracovanie osudy krvilačného škótskeho tyrana a adaptoval ich v rámci dnes takého populárneho žánru detektívky. Inšpektor Macbeth je verný atmosfére brutálnej tragédie z obdobia hospodárskej [...]

Prečo musela Johanka zomrieť?

02.04.2024

Rtvs prekvapil. Namiesto nejakého veľkofilmu s Ježišom vsadil na Veľkú noc na kultový príbeh v podaní Luca Bessona. A ja si hovorím, čo má spoločné ukrižovanie Krista s upálením Johanky z Arcu? [...]

Trump

Porota, ktorá rozhodne o Trumpovi v historickom procese, je už kompletná

18.04.2024 23:26

Porota sa vyberala zo stoviek potenciálnych členov na základe série otázok, ktoré majú zaručiť, že sa budú rozhodovať nestranne.

farmári, poľsko, traktory

Poľskí poľnohospodári nepúšťajú kamióny cez hraničné priechody s Ukrajinou

18.04.2024 21:37

Naďalej tak protestujú proti prílevu lacného obilia z Ukrajiny.

keňa, vojaci

V Keni zahynulo pri páde vojenského vrtuľníka desať ľudí, vrátane veliteľa armády

18.04.2024 20:56

Vrtuľník havaroval krátko po štarte a potom začal horieť.

turecko, zemetrasenie, tokat

Stred Turecka zasiahlo zemetrasenie. Poškodilo niekoľko budov

18.04.2024 20:03

Zatiaľ nie sú správy o úmrtiach alebo vážne zranených.