Založ si blog

Bony a klid či Bonie and Clyde

Ty jsi holka nebezpečná, naše láska bude věčná uvěř tomu, že jsme bohatý, štěstí nám teď šlape na paty prachy z tý banky máme celý, ani jsme tam moc nestříleli.
Hotel u cesty, symbol neštěstí ty chceš teďka spát, to se musím smát klepem na dveře, dobrá večeře . V bílý posteli noční veselí v bílý posteli noční veselí. Proč jsi tenhle hotel vybrala a mě ses vůbec na nic neptala když jsem tam to auto viděl stát, začal sjem se o nás trochu bát.
Teď banda fízlů, jak v hororu, do oken se šplhá nahoru na nás.
V tom pajzlu jsme v hajzlu ty to znají už nás mají skoro svítá, teď to lítá. V bílý posteli mi tě odstřelí v bílý posteli mi tě odstřelí. Sakra něco vlítlo mezi nás, neodcházej, ještě není čas zkus to přemoct aspoň na chvíli, škoda ze tě takhle trefili doufám, že tě to moc nebolí, k svátku ti dám novou pistoli -velkou.
V tom pajzlu jsme v hajzlu ty to znají už nás mají skoro svítá, teď to lítá. V bílý posteli mi tě odstřelí v bílý posteli mi tě odstřelí. Vypadáš jak když spíš, houkačky neslyšíš.
Tak ty jsi mi takhle utekla nejkratší cestou do pekla. Výstřely práskaj tmou, já letím za tebou teď!!! V tom pajzlu jsme v hajzlu ty to znají už nás mají skoro svítá, teď to lítá. V bílý posteli mi tě odstřelí v bílý posteli mi tě odstřelí.

Čo spravila Jennifer? – What Jennifer Did?

13.04.2024

Nevedela som sa dočkať, kedy Netflix sprístupní ďalší real crime story a v podstate som celkom sklamaná. Čakala som, že ma teda šokujte a zodvihnite zo stoličky. A odchádzala som s tým, že „pačemú búkvy, vsjo jásno“. Jennifer nebola jediná. Spomínate si na môj blog, kde som spomínala absenciu materskej lásky? Myslím, že chybujú všetci, čo nám maľujú [...]

Macbeth v podaní nórskeho mága detektívok

06.04.2024

„Macbethov príbeh mi je veľmi blízky, pretože podobným témam sa venujem od samého začiatku,“ vysvetlil autor, keď si v medzinárodnom projekte Hogarth Shakespeare vybral na spracovanie osudy krvilačného škótskeho tyrana a adaptoval ich v rámci dnes takého populárneho žánru detektívky. Inšpektor Macbeth je verný atmosfére brutálnej tragédie z obdobia hospodárskej [...]

Prečo musela Johanka zomrieť?

02.04.2024

Rtvs prekvapil. Namiesto nejakého veľkofilmu s Ježišom vsadil na Veľkú noc na kultový príbeh v podaní Luca Bessona. A ja si hovorím, čo má spoločné ukrižovanie Krista s upálením Johanky z Arcu? [...]

armáda usa

Americké jadrové zbrane bližšie k Slovensku? Na svojom území ich chce mať aj Poľsko

20.04.2024 12:46

Americké jadrové zbrane sú od novembra 2009 v Belgicku, Nemecku, Taliansku a Holandsku.

univerzita

Mladí Američania páchajú rekordne veľa samovrážd. Nikto presne nevie prečo

20.04.2024 11:28

"Tak veľmi si prajem, aby nám býval dal šancu mu pomôcť," hovorí Katherine Salasová zlomeným hlasom.

Italy Politics

Skrachované vzťahy šéfov vlád. Expremiér Babiš nie je jediný. Talianska líderka odkopla muža, keď sa zaliečal inej žene

20.04.2024 10:49

Rozvodom sa skončilo manželstvo už viacerých niekdajších predsedov vlád Českej republiky. A ktoré rozchody známych politikov vlani zvlášť rezonovali?

trump. súd

Muž, ktorý sa zapálil pri súdnej sieni počas procesu s Trumpom, zomrel

20.04.2024 10:37

Muž, údajne zo štátu Florida, rozdával podľa svedkov v parku letáky obsahujúce konšpiračné teórie.