Založ si blog

Televízny štáb varuje účinkujúcich pred nebezpečnou psychopatkou.

Vy tomu rozumiete? Že prečo Don Quijote bojuje proti veterným mlynom? A prečo mušky večne lietajú na svetlo, aj keď ich tam čaká len horúce peklo?

 

  • Išla si „dobrovoľne“, je to tvoja starosť.
  • Zabudni, hoď všetko za hlavu!

Ne*do-kážem.

Nemala som sa do tej besnej šou nikdy prihlásiť.

Nemala som účinkovať, nemala som dovoliť, aby tie zábery kolovali na  nete, aby prechádzali z jednej televízie do druhej a kadejaký bulvár si píše hocičo.

A nemala by som teraz sledovať tú mizernú prácu na všetko schopných manipulátorov.

Ono som jediná z besnej šou, čo sa neumlčala. Nelýžem si inkognito niekde  v závetrí rany.

A dočkala som sa….aktuálne komentárov od najhorúcejších hviezd – Adi a Pierra……vraj so mnou nemajú komunikovať, lebo som Nebezpečná „psychopatka“.

Celý čas som si vylievala srdce a čakala jedine ignore.

Teda pre mňa je skutočným prekvapením, že tým ľuďom na mojej mienke záleží,….že ten štáb a tá tv cíti z mojej strany nebezpečenstvo….a nevnímajú ma len ako bezbrannú obeť, mŕtvolu, cez ktorú prekročili a ide sa ďalej.

A keďže z psychopatie v dnešnom čase už upodozrievame aj elity národa, očakávam, že mi tento titul vynesie minimálne post tieňovej ministerky kultúry.

Veď sa jej venujem už nejeden rok, aj keď sa ma besná šou snaží prezentovať len ako bezduchú trosku, hrajúcu sa na intelektuálku.

*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*

Jediné pozitívum na tej fraške boli moji noví friendi a fanúšikovia, ktorí vo mne ani cez tv nevideli krvilačnú beštiu….a máme teraz spoločne tak trochu blažený pocit, že sa už kúsok poznáme.

A vlastne aj s dvomi účinkujúcimi som sa rozišla v dobrom!

To len tie dve, už nemenované, by som nechcela viac vidieť ani cítiť.

Neprechovávam voči nim hnev, ani nenávisť, len púhu averziu….pre mňa sú to bytosti bez skutočných citov a hlavne bez srdca.

Najväčšiu averziu však prechovávam voči samotnej platforme, ktorá by mala akosi samozrejme zaniknúť, rovnako ako po dobe ľadovej vyhynuli dinosaury.

*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*

Dnešný diel by sa mal zapísať bielou kriedou do komína.

Akýsi záblesk rozumu ich osvietil, aby dali šancu variť aj ľuďom, ktorí sa do varenia nerozumejú len ako hus do piva.

A Aďa svoj deň naplnila spanilou jazdou.

Do tretice ryba, ale vďaka suvidu po prvý krát nie surová vo vnútri!

A hostia, čo dokážu kvalitné ingrediencie oceniť a nehrajú akúsi besnú Miss Slovakia.

Lebo krásne boli Octávia aj Nikola, ale Adriana ukázala kumšt a varila s láskou.

Niečo, čo sa len tak nevidí, hlavne nie v nejakom mediálnom odpade, kde vrcholom blaha je, ak si účinkujúci skáču do vlasov.

Takáto ústretovosť a prajnosť už v ďalších dieloch nebude.

Zas a znova sa budú zapredanci opľúvať a „bez servítky“ kydať na seba najväčšie svinstvá.

Suma sumárum, vďaka za strach a pozornosť a ako hovorí aj moje obľúbené krédo „Strach a peniaze som nikdy nemal“ –mňa ani predstava finančných žralokov, ktorí to všetko financujú a režírujú, nedokáže zastrašiť.

Rest in Peace, BS.

 

Čo spravila Jennifer? – What Jennifer Did?

13.04.2024

Nevedela som sa dočkať, kedy Netflix sprístupní ďalší real crime story a v podstate som celkom sklamaná. Čakala som, že ma teda šokujte a zodvihnite zo stoličky. A odchádzala som s tým, že „pačemú búkvy, vsjo jásno“. Jennifer nebola jediná. Spomínate si na môj blog, kde som spomínala absenciu materskej lásky? Myslím, že chybujú všetci, čo nám maľujú [...]

Macbeth v podaní nórskeho mága detektívok

06.04.2024

„Macbethov príbeh mi je veľmi blízky, pretože podobným témam sa venujem od samého začiatku,“ vysvetlil autor, keď si v medzinárodnom projekte Hogarth Shakespeare vybral na spracovanie osudy krvilačného škótskeho tyrana a adaptoval ich v rámci dnes takého populárneho žánru detektívky. Inšpektor Macbeth je verný atmosfére brutálnej tragédie z obdobia hospodárskej [...]

Prečo musela Johanka zomrieť?

02.04.2024

Rtvs prekvapil. Namiesto nejakého veľkofilmu s Ježišom vsadil na Veľkú noc na kultový príbeh v podaní Luca Bessona. A ja si hovorím, čo má spoločné ukrižovanie Krista s upálením Johanky z Arcu? [...]

HIMARS

USA ohlásili nákupy vojenského materiálu pre Ukrajinu za šesť miliárd, vybavenie však zrejme nedorazí niekoľko rokov

26.04.2024 21:43

Na dodanie materiálu si však budú musieť Ukrajinci počkať, lebo proces jeho obstarávania je len na začiatku.

Palestína / Deti / Pásmo Gazy /

v Pásme Gazy zomrelo bábätko zachránené z maternice umierajúcej matky

26.04.2024 18:51

Izrael aj napriek medzinárodnému pobúreniu stále hrozí, že podnikne pozemnú operáciu v meste Rafah.

parlament

Amnesty International kritizuje návrhy týkajúce sa RTVS, neziskových organizácií a rodných čísel

26.04.2024 18:30

Organizácia vyzýva na dodržiavanie princípov a ochranu právneho štátu, slobodu združovania a prejavu i na právo na informácie a na ochranu pred diskrimináciou.

Záborská , vašečka

Poslanci ukončili piatkové rokovanie debatou k sexuálnej výchove

26.04.2024 18:25

Poslanci Vašečka a Záborská chcú podmieniť výchovu a vzdelávanie v oblasti sexuálneho správania informovaným súhlasom rodičov.