Založ si blog

Milan bol len slabý odvar

Influencer Milan bez mapy sa fotil v ružovej mikine a s mladým sexy telom na exotických destináciách a sledovali ho desaťtisíce folowerov.

70 % ženy, 30 % homosexuálne orientovaní muži, S tou ružovou sa trafil do čierneho a rovnako aj s exotikou, akú si len tak hocikto nedovolí.

Aj to je konkurenčná výhoda, mať tému, ktorá letí. A k tomu ešte byť mladý a príťažlivý. Pritom to nakupovanie leteniek a chovanie papagájov v Austrálii by zvládli mnohí. Veď aj sa sťažoval Milan na dosť širokú konkurenciu travel blogerov. Staršie pomenovanie celej komunity boli digitálni nomádi a oni sa hádali na sieti, kto má právo sa ním zvať a kto nie.

Avšak, ak sa pozriete na Milanov blog, okrem tipov na výlety tam toho veľa nenájdete. Žiadne priveľké odhaľovanie súkromia, žiadna kontroverzia.

Pritom vo filmoch tí influenceri pomaly robia zo svojich sledovateľov kvázi tretieho člena rodiny a zverejňujú od svadby cez pôrod vlastne všetko.

Adam Nemeček tiež nedáva celý svoj život na sieť. Dáva tam podľa vlastných slov len 20%. Po zvyšok času je kvázi obyčajný chalan. No na sieti sa predvádza vo farebných parochniach a latexových ženských šatách. Natáča rozhovory na podporu LGBTi komunity, no aj bežné výzvy typu Odpovedz, alebo zožer, kde nemá problém priznávať sa k homo sklonom a zážitkom, či aj k zážitkom s konzumáciou drog.

V servítke varil obyčajné špagety s kečupom a tie špagety cedil cez sieťované pančuchy. Sexy minišaty mu kĺzali až hore nad zadok. Nechal si totiž plasticky zväčšiť zadok. No na kúpu nových šiat akosi už míňať nechce. Rovnako nemíňa ani na alkohol a uspokojí sa aj s tým najlacnejším.

Asi najviac ma zaujalo video, kde behá po Bratislave v modrej parochni a s jediným eurom.

Za celý deň zje jediný rožok na obed, okúpe sa v Kuchajde a na večeru si dá perník, čím nám všetkým ukazuje, ako sa dá vyžiť aj z jediného eura na deň.

Počas celého natáčanie si hovorí „lacná kurva” a každému vysvetľuje, ako všetky peniaze utratil na plastické operácie.

S uskromnením máme skúsenosti mnohí. Len nie v súvislosti s plastikami. Moja kamarátka je už s tým zmeirená, že dlhé roky dáva na stravu 5€ denne na dvoch, teda na osobou jej to vychádza 2,50 na deň. Výjdu z toho síce len zemiaky so zemiakmi, no na dedine sme si akosi zvykli, že si kúpime vrece zemiakov a varíme z neho, až sa neminie.

Ja som pri príchode do Bratislavy mala budget 3€ na osobu denne. Jedli sme zlacnené jedlá z výpredaja a naším jediným šťastím bolo, že ubytovanie sme dostali zadarmo.

Aktuálne som objavila jednu z mála ďalších textárskych súťaží, kde berú aj texty piesní. Tak možno niečo oprášim a pošlem. Link mi poslala kamarátka, ktorú vraj baví čítať kritiky zo strany poroty. Ja sa jej v tomto naozaj čudujem, nepamätám sa, že by mi všetky tie poroty dávali nejakú konštruktívnu kritiku.

Z tej poslednej textárskej súťaže som sa dozvedela akurát toľko, že vyhrala nejaká pieseň so sudičkami. Vlastne prostoduché rýmy v štýle sudičky-bludičky.

No ale nevadí, moje piesne sú už aj na youtube a získavajú si svojich poslucháčov aj lajky…. No čísla bývajú kruté.

Len tak pre srandu, porovnajúc moju najnovšiu pieseň Hra na plač s piesňou od Adama Nemečka alias Slaytiny:

Hra na plač – 326 vzhliadnutí a 18 lajkov

Slaytina s Norou Mojosejovou: Nedajte sa ojebať – 515 904 vzhliadnutí a 20 000 lajkov.

Ten pomer je jedna ku tisíc. Kým si moja pieseň získa jediný lajk, Slaytine pribudne celá tisícka.

A poučenie je zdrvujúce, stačí chlapa navliecť do ženských šiat a dať mu do úst tie najobyčajnejšie krčmové reči a zrejme toto je to, po čom davy šalejú.

Rovnako absurdne mi pri celodennej nudnej práci znie postoj rádia Express. Najnovšiu pesničku Adama Ďuricu, ktorú ešte skoro nik nepozná a nešalie za ňou, nazývajú najnovším hitom. Je to niečo ako samo sa napĺňajúca predpoveď s politikou: veď my vám to Fúkame zahráme každý deň a raz z toho ten hit proste musí byť!

Tu je ponaučenie ešte prostejšie. Stačí sa zviditeľniť v speváckej šou a už môžete každý deň spievať, ako Fúkame, Lietame, Dýchame – Vzdycháme —prakticky hocičo a rádio si z toho ten hit už urobí.

A aby ľudia nemali ideály, že sa do toho rádia nebodaj dostanú, tak tie ťažko vybojované kvóty na vysielanie domácej produkcie sa jednoducho zrušili a už si prosto len Fúkame —občas možno niečo čiernobiele – no veď sa uvidí, Michael Jackson to všetko istí.

Čo spravila Jennifer? – What Jennifer Did?

13.04.2024

Nevedela som sa dočkať, kedy Netflix sprístupní ďalší real crime story a v podstate som celkom sklamaná. Čakala som, že ma teda šokujte a zodvihnite zo stoličky. A odchádzala som s tým, že „pačemú búkvy, vsjo jásno“. Jennifer nebola jediná. Spomínate si na môj blog, kde som spomínala absenciu materskej lásky? Myslím, že chybujú všetci, čo nám maľujú [...]

Macbeth v podaní nórskeho mága detektívok

06.04.2024

„Macbethov príbeh mi je veľmi blízky, pretože podobným témam sa venujem od samého začiatku,“ vysvetlil autor, keď si v medzinárodnom projekte Hogarth Shakespeare vybral na spracovanie osudy krvilačného škótskeho tyrana a adaptoval ich v rámci dnes takého populárneho žánru detektívky. Inšpektor Macbeth je verný atmosfére brutálnej tragédie z obdobia hospodárskej [...]

Prečo musela Johanka zomrieť?

02.04.2024

Rtvs prekvapil. Namiesto nejakého veľkofilmu s Ježišom vsadil na Veľkú noc na kultový príbeh v podaní Luca Bessona. A ja si hovorím, čo má spoločné ukrižovanie Krista s upálením Johanky z Arcu? [...]

Martina Šimkovičová, Robert Fico

Zmeny pre RTVS. Narazí zákon na Čaputovú alebo sa čaká na Pellegriniho? Šimkovičová ešte nemá meno nového riaditeľa

24.04.2024 06:00

Nový zákon o STVR dostal od Legislatívnej rady vlády zelenú. Vláda má o ňom rokovať na výjazdovom rokovaní.

Ukrajina, Charkov

Dokážu zastaviť Rusov? Západné zbrane prídu, ale Ukrajincom chýbajú vojaci, obávajú sa experti

24.04.2024 06:00

Prichádza západná vojenská pomoc pre Ukrajinu neskoro? Rusko dokázalo za posledné mesiace na bojisko posielať stále viac mužov.

Saleziáni, majstrovstvá Slovenska, hokejbal, kategória U15, Nová Dubnica, mReportér

Aj kresťania sa vedia zabávať. Po omši to roztočili s hokejkami na ihrisku

24.04.2024 05:00

Zábery z vydarenej akcie zachytil mReportér Daniel Imriška.

nemecko, polícia, polizei

Nemecká polícia zastrelila muža, ktorý sa s mačetou vyhrážal v knižnici

23.04.2024 23:40

Podľa vyhlásenia bol tento muž polícii známy už skôr. Jeho motív vyhrážania sa v knižnici zatiaľ nie je objasnený.