Založ si blog

Prestreté a uvedomelé

Strácam chuť aj motiváciu. Veď na čo vlastne formulovať svoje názory? A na čo vôbec komunikovať s ľuďmi, čo sa so mnou hrajú len na schovávačku a de facto v ničom a s ničím nesúhlasia?

 

Miestami mám dojem, že žijem a píšem, či dýcham, už len nejako automaticky.

No stalo sa pár vecí, na ktoré by som nerada zabudla.

TV JOJ si tak trochu samo na seba uplietla bič, keď takmer vedľa seba dáva Prostřeno a tú svoju nešťastnú BdSm šou. 

Dve relácie vygenerované z rovnakého formátu a predsa sú úplne o inom,

Na tej českej obdivujem, ako tí ľudia vedia byť slušní, normálni, ľudskí. No napriek tomu to nie je žiadna nuda, dokonca je to pútavé a zábavné,

Na rozdiel od tej slovenskej verzie, kde sú ľudia voči sebe huckaní a hnaní a čo sa pomaly už ani nedá pozerať. Účinkujúci chytajú nervy a zbesilo hádžu pohľadmi. V aktuálnom diely je to tiež husté a je mi celkom smutno, ak práve toto je to, po čom slovenský divák prahne a po čom mu srdce piští.

Na banneri pána Visolského sa zjavil vcelku zmierlivý text

Mne to chvíľu ukazovalo aj čisto bielu stenu miesto bannera. No napokon je tam niečo pomaly zasnené až filozofické.

Zrejme si aj pán vlastník začína uvedomovať, že vedie hračkárstvo a nie Rudé právo, čo Veľkú októbrovú revolúciu.

No a včera mi zavírili mesenger a ukradli kontakty.

A kontaktoval ma aj jeden frustrovaný starší pán, ktorí sa obdobne, ako pán Visolský, tiež plnou vervou angažuje v politickom boji.

Počas zúriacej pandémie tento senior zdieľal vskutku revolučné názory a nemenovaného verejného činiteľa vo svojich textoch nazval v podstate masovým vrahom.

A keďže som tie jeho revolučné texty pozdieľala, tak sa aj pán verejný činiteľ dozvedel, aké nehoráznosti sa o ňom píšu a šíria a končilo to udaním na polícii.

Pán senior samozrejme nenávidí a obviňuje mňa.

To že tie nenávistné texty on sám napísal, avšak odmieta za ne prevziať zodpovednosť, no tak aj to mi samozrejme hádže za vinu,.

No veď kto som ja, aby som zdieľala statusy senilných dedkov?

No asi toľko. Skúste zase so všetkým nesúhlasiť a všetko spochybňovať, veď to je už len také naše slovenské. Možno by sme na seba aj stoly obracali, ak by sme sa raz stretli zoči-voči v realite,

 

Ako vnímate Veľký Piatok?

29.03.2024

Milí moji čitatelia, náboženstvo je téma, o ktorej sme sa ešte vlastne vôbec nebavili. Ani neviem, či veríte, alebo neveríte, alebo ste rovnako rozpoltení ako aj ja. Netuším, koľko bolo takých rodín, ako bola tá naša. Kde matka verí a otec neverí. Kde babka chodí do kostola a dedko na snemy Ksč. Otec s matkou sa o tej viere zarputilo hádali. Čím viacej a čím [...]

Mama má vždy pravdu

23.03.2024

Z času na čas nečakane stretávam aj ďalších blogerov a býva to obohatením, poznať aj ich cestu a ich postoje. S Igorom sme strávili pár hodín na súde. A tá téma bohorovnej ženy bola niečím, čo spomenul aj mimovoľne. A našla som to aj v jednom z jeho blogov. Myslím, že mnohí píšeme z rovnakých pohnútok, aby sme niektoré veci proste aj sami pomenovali a vypovedali. [...]

Postihnutí a majestát smrti

22.03.2024

Je to síce zvláštne, ale okolo každej väčšej kauzy sa toho nabaľuje. Ľudia sa ju snažia spájať so všetkými možnými ďalšími prípadmi a poukazovať na konkrétnosti, ktoré trápia práve ich. Ohľadom tragédie pri Beňadikovej. Ozývajú sa azda všetci , čo majú postihnuté dieťa. A hovoria o akejsi nadľudskej práci 24/7. Pritom je celkom ireálne, myslieť si, že [...]

Fabrika Kia - Teplička nad Váhom

Vláda chce zaplátať migrantmi zo Strednej Ázie dieru na trhu práce. Ako útok v Moskve zmení tento zámer?

29.03.2024 08:00

Po tom, čo skupina teroristov pôvodom z Tadžikistanu zabila v Moskve 139 ľudí, sa slovenské zložky rozhodli posilniť bezpečnostné opatrenia

Rusko, Ukrajina

ONLINE: Masívny útok opäť cielil na ukrajinskú energetiku. Poliaci poslali do vzduchu lietadlá

29.03.2024 07:45, aktualizované: 08:14

Rusko masívne útočí na ukrajinskú energetiku, ktorá je v zložitej situácii. Keď Rusi spúšťajú útoky, Poliaci posielajú do vzduchu lietadlá.

Joe Biden, Barack Obama

Štyria prezidenti v New Yorku. Biden s Obamom a Clintonom zozbierali 25 miliónov USD, Trump bol na pohrebe policajta

29.03.2024 07:11

Americká prezidentská kampaň vo štvrtok večer dostala do New Yorku štyroch amerických prezidentov.

Nehoda, ilustračná, sklo

Autobus s desiatkami cestujúcich sa prevrátil na nemeckej diaľnici

29.03.2024 06:38

Autobus s približne 60 cestujúcimi havaroval vo štvrtok večer na diaľnici v západnom Nemecku, zranenia utrpelo vyše 20 ľudí, informovala DPA.