Založ si blog

Z Dráčika sa stáva nebezpečný Drak

Nedá mi nevyjadriť sa aj ku tejto kauze. Robila som menší prieskum medzi zákazníkmi a je im to zhola jedno. Nech si Dráčik na svojom Eshope píše hocičo, oni si do tej kamennej predajne proste zájdu a to čo chcú si naďalej kúpia. 

 

Voči gigantu v predaji hračiek bojujú zdá sa len influenceri a zopár uvedomelých novinárov. 

Hlavné správy, či Hlavný denník však Dráčika chvália. Dráčikov banner o LGBTI+ si HD dovolil celý prepísať a dopísať len pár slovíčok typu: povedal Dráčik, uzavrel Dráčik a podporte alternatívu.

To vám vôbec nepríde od veci a cez čiaru, že bohatý a vplyvný podnikateľ zneužíva svoje postavenie a rozširuje svoje politické „alternatívne postoje“ medzi deti a mladistvých?

Dušan Víglaský vlani vyhral cenu podnikateľ roka. A tento rok už od februára zverejňuje na stránke hračkárstva bannery, v ktorých komentuje aktuálne politické dianie.

Nejako nám ten malý dráčik vyrástol.

To aj ja mám do svojho životopisu a motivačných listov dopisovať svoje politické názory a zasielať ich každému, kto má nohy?

To si viete predstaviť, že taký vlastník reštaurácie by do denného menu dopisoval svoj postoj k aktuálnemu politickému dianiu?

A cukrári by piekli rakvičky do ktorých by umiestňovali postavičky tých, ktorých chcú dať dole?

A módni návrhári by svoje revolučné heslá písali na lemy sukní?

A kaderníci by svoje účesy začali nazývať Šalená Čaputová, či Cigániková v klietke?

Ja počin pána Víglaského vnímam ako zamorovanie verejného priestoru. A je divné, že nič mu v tom nestojí v ceste. 

A zanedlho svoje revolučné názory začne tlačiť aj na letáky daného hračkárstva a rozdávať všetkým deťom?

A pri nákupe plyšového medvedíka dostanete aj vlajočku krajiny, s ktorou pán Podnikateľ roka sympatizuje?

či vám rovno začnú pribaľovať hračkárske pištole s heslami Urobte poriadky?

Príde mi veľmi uletené, čo tento zbohatlík s hračkárstvom stvára. No ešte uletenejší je nezáujem bežného ľudu.

Pán DV by mal voliť cestu, ako každý iný. Ak sa chce vyjadrovať, nech ide do ulíc, na tribúny, či do alternatívnych novín, ktoré ho tak nekriticky obdivujú. Ale nemal by sa snažiť siahať na naše deti a vnúčatá.

Fotografia: autorka

Čo spravila Jennifer? – What Jennifer Did?

13.04.2024

Nevedela som sa dočkať, kedy Netflix sprístupní ďalší real crime story a v podstate som celkom sklamaná. Čakala som, že ma teda šokujte a zodvihnite zo stoličky. A odchádzala som s tým, že „pačemú búkvy, vsjo jásno“. Jennifer nebola jediná. Spomínate si na môj blog, kde som spomínala absenciu materskej lásky? Myslím, že chybujú všetci, čo nám maľujú [...]

Macbeth v podaní nórskeho mága detektívok

06.04.2024

„Macbethov príbeh mi je veľmi blízky, pretože podobným témam sa venujem od samého začiatku,“ vysvetlil autor, keď si v medzinárodnom projekte Hogarth Shakespeare vybral na spracovanie osudy krvilačného škótskeho tyrana a adaptoval ich v rámci dnes takého populárneho žánru detektívky. Inšpektor Macbeth je verný atmosfére brutálnej tragédie z obdobia hospodárskej [...]

Prečo musela Johanka zomrieť?

02.04.2024

Rtvs prekvapil. Namiesto nejakého veľkofilmu s Ježišom vsadil na Veľkú noc na kultový príbeh v podaní Luca Bessona. A ja si hovorím, čo má spoločné ukrižovanie Krista s upálením Johanky z Arcu? [...]

univerzita

Mladí Američania páchajú rekordne veľa samovrážd. Nikto presne nevie prečo

20.04.2024 11:28

"Tak veľmi si prajem, aby nám býval dal šancu mu pomôcť," hovorí Katherine Salasová zlomeným hlasom.

Italy Politics

Skrachované vzťahy šéfov vlád. Expremiér Babiš nie je jediný. Talianska líderka odkopla muža, keď sa zaliečal inej žene

20.04.2024 10:49

Rozvodom sa skončilo manželstvo už viacerých niekdajších predsedov vlád Českej republiky. A ktoré rozchody známych politikov vlani zvlášť rezonovali?

trump. súd

Muž, ktorý sa zapálil pri súdnej sieni počas procesu s Trumpom, zomrel

20.04.2024 10:37

Muž, údajne zo štátu Florida, rozdával podľa svedkov v parku letáky obsahujúce konšpiračné teórie.

North Korea tensions balistické strely test

Severná Kórea uskutočnila test 'superveľkej' hlavice pre riadenú strelu

20.04.2024 09:47

KĽDR tiež vykonala skúšobný štart protilietadlovej rakety nového typu "Pyoljji-1-2" v Západnom mori.