Založ si blog

Český bulvár je horší, než ten náš

Keď sa na Slovensku povie bulvár, spomenieme si hlavne na dvojicu denníkov, ktoré ponúkajú celkom podobný obsah. Riešia sa požiare a vraždy, prípadne nejaké staronové vedenie SND. Proste veci, na ktorých záleží. A levy asi nie každodenne žerú svojho chovateľa. 

No ku podivu naše seniorky sú unesené českými týždenníkmi. Na kafíčko sem, rytmus života tam. Fičia na tom z týždňa na týždeň. Akoby sme nemali dosť slovenských ženských magazínov s týždennou periodicitou.

Pritom my aj máme, len nejdeme tak po krku tým našim celebritám.

A s obálkami sa tie české „drbárny“ ani moc neperou. Takmer rovnaká titulná fotka z týždňa na týždeň. S tou istou celebritou, len v mierne zmenenej póze. Až sú babky na pochybách, či vidia nové, alebo staré číslo.

Oni vyrukovali s farbou už keď za drahé prachy kúpili fotku Ivety Bartošovej, ako v nejakom tranze leží na pláži a plavky má opačne na sebe.

https://www.ahaonline.cz/clanek/zhave-drby/92373/bartosova-znicila-veci-z-kultovni-fotky-tenisky-jsou-v-popelnici-tricko-spalila-a-co-plavecky.html

No a ako im Iveta skočila pod vlak, tak uháňajú ďalšie hviezdy a hviezdičky pod parou.

Je to také to dedinské klebetenie. Aj z 80-ky Felilxa Slováčka urobili len veľa drbov, ako vraj Dáda strčila do svojej sokyne. Pritom 80-ročný dedko už sotva preháňa krásky, aj keby im malo byť 17 a samé by mu liezli do postele.

A zase len ohováračky, ako sa bývalé milenky pretŕčali, lebo vraj o nich ani pes neštekne.

A že Dáda je „vožralá“. A sledujú ju len čo vykročí z domu. A točia si ako sa opiera o ploty.

Proste bieda a úroveň dedinských ohováračiek.

No Dominika Gottová to schytala ešte viac.

Podľa nemenovaného zdroja, vraj nejakej kamarátky, totiž obeduje s bezdomovcami.

A tam sa paparazzi ani moc nenamakali. Ani sa nesnažili prichytiť tú Dominiku v tej vývarovni. Prosto len priložili vedľa seba fotku Dominiky a haldy bezďákov stojacich vo fronte.

A samozrejme duchaplná novinárka nezabudla podotknúť, ako by sa Karel Gott prepadol od hanby, keby to videl.

Byť na Dominikinom mieste, tak tie noviny žalujem. A tej „kamarátke“ to teda pekne vytmavím. Lebo takto kydať na niekoho teda kamarátske vôbec nie je.

Byť na mieste Dády, tak sa novinárom vyhýbam.

Vlastne sledujúc ten bahnom sa rochniaci bulvár som rada, že nie som žiadna celebrita. A našťastie ani nebývam na nejakej malej skromnej dedine, aby sa mi každý díval do taniera a na nechty. A riešil denne, či som práve pribrala, alebo schudla, či som si práve dala vychladenú 12-ku, alebo hrnček žinčice.

Niektorí ľudia milujú dýchať druhým na krk.

Hlavne takí, čo sami zrejme umierajú od nudy.

A nič iné ako váľanie sa v bahne iných, im nedokáže naplniť tie ich prázdne životy.

 

Čo spravila Jennifer? – What Jennifer Did?

13.04.2024

Nevedela som sa dočkať, kedy Netflix sprístupní ďalší real crime story a v podstate som celkom sklamaná. Čakala som, že ma teda šokujte a zodvihnite zo stoličky. A odchádzala som s tým, že „pačemú búkvy, vsjo jásno“. Jennifer nebola jediná. Spomínate si na môj blog, kde som spomínala absenciu materskej lásky? Myslím, že chybujú všetci, čo nám maľujú [...]

Macbeth v podaní nórskeho mága detektívok

06.04.2024

„Macbethov príbeh mi je veľmi blízky, pretože podobným témam sa venujem od samého začiatku,“ vysvetlil autor, keď si v medzinárodnom projekte Hogarth Shakespeare vybral na spracovanie osudy krvilačného škótskeho tyrana a adaptoval ich v rámci dnes takého populárneho žánru detektívky. Inšpektor Macbeth je verný atmosfére brutálnej tragédie z obdobia hospodárskej [...]

Prečo musela Johanka zomrieť?

02.04.2024

Rtvs prekvapil. Namiesto nejakého veľkofilmu s Ježišom vsadil na Veľkú noc na kultový príbeh v podaní Luca Bessona. A ja si hovorím, čo má spoločné ukrižovanie Krista s upálením Johanky z Arcu? [...]

Rusko, Ukrajina, vojna na Ukrajine

Ficove reči o mieri vyvracia samotné Rusko. Trump môže byť v boji proti Putinovi tvrdší ako Biden, tvrdí generál Macko

26.04.2024 06:05

Peniaze na muníciu nepodporujú vojnu, ale prežitie Ukrajiny, hovorí generál Pavel Macko.

Kongres, USA

Pre CIA hodnotil politické riziká. Expert z Harvardu pre Pravdu vysvetlil, či USA hrozí občianska vojna

26.04.2024 06:00

Občianska vojna – Civil War (na Slovensku je v kinách pod názvom Kolaps) je už dva týždne na čele rebríčka najúspešnejších filmov v USA.

SR Prezidentka Čaputová Úradovanie Východ Prešov Návšteva

Čaputová: Z východu som nadšená, rada sa sem vraciam

25.04.2024 21:45

Prezidentka navštívila rusínske divadlo, evanjelické gymnázium, centrum pre obete násilia či národnú kultúrnu pamiatku na Solivare.