Založ si blog

Len ďalšia stratená žena: Prípad Laci Petersonovej.

Priznám sa, tentokrát sme ohrdli Ivetou. Azda práve pre tie nekonečné reklamy, ako Iveta je to, o čom rozpráva celé Slovensko. No nemuselo by. 

Mne už aj v prvej sérii vadilo, že ten ich takzvaný humor som viacej vnímala, ako posmech-výsmech a proste ma to nebavilo, nerozosmialo.

A teraz, ako Mauréry začala točiť posteľové scény a pľuvať cez stôl? No normálne ma prešla chuť, mám pocit, že sa len zhovaďuje. A že títo filmári zhovadia akurát všetko, čo sa im dostane do hľadáčika.

Takže videli sme prvý diel druhej série a ďakujeme pekne:)

Práve v tom čase na Doma dávali skutočný krimi príbeh: Dokonalý manžel

: Skutočný príbeh Laci Petersonovej

Ťažko čokoľvek napísať bez spoilerovania.

Všetci hľadajú mladú a krásnu ženu.

Všetci veria, že ich manželstvo bolo dokonalé.

A oni dvaja boli ozaj ako stelesnením Amerického sna. Obaja vysokoškolsky vzdelaní, skvelá práca, luxusný dom. Pes na dvore a dieťa na ceste.

Všetci veria, že Laci sa len niekam stratila. Možno zamdlela niekde v parku. Celá komunita pátra ako jeden človek.

A ja obdivujem tých statočných detektívov, čo sa museli brodiť celou touto zaslepenou komunitou. A museli si poradiť nie iba s arogantným pánom manželom, ale aj s jeho hysterickou svokrou a zdrveným svokrom a tisíckami náhodných svedkov, čo niečo videli aj nevideli. A ich svedectvá sa vzájomne vylučujú.

Akosi mi chýbalo to širšie rozuzlenie. 

Také to priznanie a vysvetlenie. Že prečo a ako? A čo teda viedlo k tomu ohavnému činu?

Musela som pátrať aj mimo toho filmu, aby som našla aspoň aké také vysvetlenie. Teda ak máte radi True Crime, tak najprv si pozrite film a až potom to Americké Wiki, kde sa dozviete aj niečo o prípadných motívoch.

https://en.wikipedia.org/wiki/Murder_of_Laci_Peterson

Nakoniec to celé opadne ako Potemkinova dedina. Celá tú kulisa o dokonalom manželstve sa nám rozpadá pred očami.

Možno sme žili v ilúzii, že ten chlapík v krásnom dome s tehotnou manželkou bol dokonale šťastný. A on nebol.

A jeho kvárili finančné problémy. A namiesto veľryby, s ktorou už v poslednom mesiaci tehotenstva spolu zrejme nespávali, chcel mať po boku štíhlu a vášnivú milenku.

A stačilo zhrabnúť len vysokú poistkou,….

Teda úžasný príbeh o tom, ako ľahké je nás všetkých oblbnúť.

Aké ľahké je nám vytrieť zrak zdanlivo rozprávkovým príbehom, aj keď skutočnosť býva väčšinou menej krásna a menej romantická.

Avšak malá iskierka nádeje. Celé to teátro s hotelom plným telefónov a ľudí na dráte, na čo to vlastne bolo dobré?

Celoštátna medializácia pomáhala, strhnúť tú masku zdanlivej dokonalosti. Nájsť milenku, ktorá by bez tej telky ani netušila, že zlatúšik, čo jej visí na dráte, práve o desiatky míľ inde hrá v rovnakom čase úplne inú životnú úlohu.

Čo spravila Jennifer? – What Jennifer Did?

13.04.2024

Nevedela som sa dočkať, kedy Netflix sprístupní ďalší real crime story a v podstate som celkom sklamaná. Čakala som, že ma teda šokujte a zodvihnite zo stoličky. A odchádzala som s tým, že „pačemú búkvy, vsjo jásno“. Jennifer nebola jediná. Spomínate si na môj blog, kde som spomínala absenciu materskej lásky? Myslím, že chybujú všetci, čo nám maľujú [...]

Macbeth v podaní nórskeho mága detektívok

06.04.2024

„Macbethov príbeh mi je veľmi blízky, pretože podobným témam sa venujem od samého začiatku,“ vysvetlil autor, keď si v medzinárodnom projekte Hogarth Shakespeare vybral na spracovanie osudy krvilačného škótskeho tyrana a adaptoval ich v rámci dnes takého populárneho žánru detektívky. Inšpektor Macbeth je verný atmosfére brutálnej tragédie z obdobia hospodárskej [...]

Prečo musela Johanka zomrieť?

02.04.2024

Rtvs prekvapil. Namiesto nejakého veľkofilmu s Ježišom vsadil na Veľkú noc na kultový príbeh v podaní Luca Bessona. A ja si hovorím, čo má spoločné ukrižovanie Krista s upálením Johanky z Arcu? [...]

Si Ťin-pching

Čínsky prezident Si Ťin-pching pricestuje 8. mája na štátnu návštevu Maďarska

29.04.2024 14:49

Čínska hlava štátu bude rokovať so Sulyokom a Orbánom o bilaterálnych politických, ekonomických a medzinárodných otázkach.

Petr Pavel

Český prezident Pavel podpísal partnerstvá pre páry rovnakého pohlavia

29.04.2024 14:29

Pri osvojovaní detí sa na nich budú vzťahovať isté obmedzenia.

Bohuš Garbár

Vyzvedačstvo pre Rusko a branie úplatkov. Súd poslal Garbára do väzenia, nezaplatil totiž pokutu

29.04.2024 13:22

Garbár podľa polície zbieral informácie pre príslušníkov ruskej vojenskej rozviedky GRU od apríla 2021.