Založ si blog

Prestreté a uvedomelé

Strácam chuť aj motiváciu. Veď na čo vlastne formulovať svoje názory? A na čo vôbec komunikovať s ľuďmi, čo sa so mnou hrajú len na schovávačku a de facto v ničom a s ničím nesúhlasia?

 

Miestami mám dojem, že žijem a píšem, či dýcham, už len nejako automaticky.

No stalo sa pár vecí, na ktoré by som nerada zabudla.

TV JOJ si tak trochu samo na seba uplietla bič, keď takmer vedľa seba dáva Prostřeno a tú svoju nešťastnú BdSm šou. 

Dve relácie vygenerované z rovnakého formátu a predsa sú úplne o inom,

Na tej českej obdivujem, ako tí ľudia vedia byť slušní, normálni, ľudskí. No napriek tomu to nie je žiadna nuda, dokonca je to pútavé a zábavné,

Na rozdiel od tej slovenskej verzie, kde sú ľudia voči sebe huckaní a hnaní a čo sa pomaly už ani nedá pozerať. Účinkujúci chytajú nervy a zbesilo hádžu pohľadmi. V aktuálnom diely je to tiež husté a je mi celkom smutno, ak práve toto je to, po čom slovenský divák prahne a po čom mu srdce piští.

Na banneri pána Visolského sa zjavil vcelku zmierlivý text

Mne to chvíľu ukazovalo aj čisto bielu stenu miesto bannera. No napokon je tam niečo pomaly zasnené až filozofické.

Zrejme si aj pán vlastník začína uvedomovať, že vedie hračkárstvo a nie Rudé právo, čo Veľkú októbrovú revolúciu.

No a včera mi zavírili mesenger a ukradli kontakty.

A kontaktoval ma aj jeden frustrovaný starší pán, ktorí sa obdobne, ako pán Visolský, tiež plnou vervou angažuje v politickom boji.

Počas zúriacej pandémie tento senior zdieľal vskutku revolučné názory a nemenovaného verejného činiteľa vo svojich textoch nazval v podstate masovým vrahom.

A keďže som tie jeho revolučné texty pozdieľala, tak sa aj pán verejný činiteľ dozvedel, aké nehoráznosti sa o ňom píšu a šíria a končilo to udaním na polícii.

Pán senior samozrejme nenávidí a obviňuje mňa.

To že tie nenávistné texty on sám napísal, avšak odmieta za ne prevziať zodpovednosť, no tak aj to mi samozrejme hádže za vinu,.

No veď kto som ja, aby som zdieľala statusy senilných dedkov?

No asi toľko. Skúste zase so všetkým nesúhlasiť a všetko spochybňovať, veď to je už len také naše slovenské. Možno by sme na seba aj stoly obracali, ak by sme sa raz stretli zoči-voči v realite,

 

Čo spravila Jennifer? – What Jennifer Did?

13.04.2024

Nevedela som sa dočkať, kedy Netflix sprístupní ďalší real crime story a v podstate som celkom sklamaná. Čakala som, že ma teda šokujte a zodvihnite zo stoličky. A odchádzala som s tým, že „pačemú búkvy, vsjo jásno“. Jennifer nebola jediná. Spomínate si na môj blog, kde som spomínala absenciu materskej lásky? Myslím, že chybujú všetci, čo nám maľujú [...]

Macbeth v podaní nórskeho mága detektívok

06.04.2024

„Macbethov príbeh mi je veľmi blízky, pretože podobným témam sa venujem od samého začiatku,“ vysvetlil autor, keď si v medzinárodnom projekte Hogarth Shakespeare vybral na spracovanie osudy krvilačného škótskeho tyrana a adaptoval ich v rámci dnes takého populárneho žánru detektívky. Inšpektor Macbeth je verný atmosfére brutálnej tragédie z obdobia hospodárskej [...]

Prečo musela Johanka zomrieť?

02.04.2024

Rtvs prekvapil. Namiesto nejakého veľkofilmu s Ježišom vsadil na Veľkú noc na kultový príbeh v podaní Luca Bessona. A ja si hovorím, čo má spoločné ukrižovanie Krista s upálením Johanky z Arcu? [...]

Petr Pavel

Český prezident Pavel podpísal partnerstvá pre páry rovnakého pohlavia

29.04.2024 14:29

Pri osvojovaní detí sa na nich budú vzťahovať isté obmedzenia.

Bohuš Garbár

Vyzvedačstvo pre Rusko a branie úplatkov. Súd poslal Garbára do väzenia, nezaplatil totiž pokutu

29.04.2024 13:22

Garbár podľa polície zbieral informácie pre príslušníkov ruskej vojenskej rozviedky GRU od apríla 2021.

Komunisti oslávili 1. máj

V prípade minuloročného zjazdu KSS polícia zastavila trestné stíhanie

29.04.2024 13:15

Na zjazde mali byť vystavené nielen tradičné komunistické symboly, ale aj portrét Stalina.