Založ si blog

Matovič mal skvelý nápad s tou päťstovkou

Bola som dlho preč, mám kopu práce a keď mám kus voľna, hľadám štipku relaxu na fb, ale márne. Ľudia sa tam len hašteria do krvi a urážajú každého, kto nezdieľa ich zaručene jediný pohľad na svet. Alebo sa opakujú do úmoru a je to proste bieda. 

Najnovšie je hádka okolo 500€ odmeny za volebnú účasť, ktorú navrhuje Igor Matovič vyplatiť každému jednému voličovi za účasť vo voľbách.

Spakruky to všetci odsudzujú, hovoria, aký je to nonsens a pomaly volebná korupcia.

Iní sa zase oháňajú GDPR a že nikto nemá právo zistiť, že kto bol a kto nebol voliť. Akoby tá volebná komisia bola slepá a nevidela, že prišiel voliť Feri Mrkvička. A asi aj všetky tie verejné kamery by mali byť slepé, aby nevideli, ako Feri vstupuje do volebnej miestnosti.

No proste nonsens, čím všetkým sa už ľudia oháňajú a pritom je to jednoducho drahé.

No na druhej strane, prečo by sme čokoľvek v dnešnom svete mali robiť zadarmo.?

Veď ani páni poslanci nesedia v pléne zadarmo, ani tá vážená komisia nepočíta hlasy zadarmo. A ani pani prezidentka nerozpráva všetky tie svoje múdrosti zadarmo. Všetci tí sú veľmi dobre odmenení z našich daní.

Tak prečo by sme si aj my nezaslúžili nejakú odmenu? 

Nemusí to byť 500€, ani sto. Kľudne by postačila hodinová mzda.

Veď ako sa hovorí, ani kura nehrabe zadarmo.

A prečo by sme mali v sobotu ráno vstávať a ísť neviem ako ďaleko, čo samozrejme nejde v pyžame a na strapato. Teda dávame si kopu práce, že sa pekne ustrojíme, pripravíme, prichystáme naše voličské preukazy a to len pre vedomie toho, že náš hlas zase prepadne? Alebo že zvolíme ďalšieho blázna, čo nás bude kŕmiť absurditami ďalšie 4 roky?

Prosto si tú symbolickú odmenu každý jeden volič zaslúži.

Rovnako, ako si zaslúži, aby sa nevolilo niekde na piatom poschodí v budove bez výťahu.

Alebo aby ho z lazov doviezol aj odviezol autobus a nemusel kilometre peškovať z lokality, kde cez víkendy ani autobusy nechodia.

Prosto keď si naši politici žijú ako prasce v žite, aj my si zaslúžime aspoň symbolickú odmenu.

A nemusia kvôli tomu ani ruinovať štátny rozpočet. Alebo nech si redukujú vlastné premrštené platy.

Zack vyhorel, Clay sa zbláznil, Hannah spáchala samovraždu. . .

01.05.2024

13 reason why nájdete aj pod českým názvom Proč? 13x Proto. Televízny seriál na Netflixe rozoberá peripetie tínejdžerov a je rozdelený na štyri rady. Spočiatku som sledovanie tohto seriálu chcela odporučiť otcovi Romana z Parchovian. Chlapec skočil zo strechy školy a otec dáva rozhovory pre široké spektrum médií. Naposledy oslovil nejaké české noviny a našla som s ním [...]

Čo spravila Jennifer? – What Jennifer Did?

13.04.2024

Nevedela som sa dočkať, kedy Netflix sprístupní ďalší real crime story a v podstate som celkom sklamaná. Čakala som, že ma teda šokujte a zodvihnite zo stoličky. A odchádzala som s tým, že „pačemú búkvy, vsjo jásno“. Jennifer nebola jediná. Spomínate si na môj blog, kde som spomínala absenciu materskej lásky? Myslím, že chybujú všetci, čo nám maľujú [...]

Macbeth v podaní nórskeho mága detektívok

06.04.2024

„Macbethov príbeh mi je veľmi blízky, pretože podobným témam sa venujem od samého začiatku,“ vysvetlil autor, keď si v medzinárodnom projekte Hogarth Shakespeare vybral na spracovanie osudy krvilačného škótskeho tyrana a adaptoval ich v rámci dnes takého populárneho žánru detektívky. Inšpektor Macbeth je verný atmosfére brutálnej tragédie z obdobia hospodárskej [...]

Izrael / Hamas /

Hamas súhlasil s návrhom o prímerí, ktorý je pre Izrael neprijateľný

06.05.2024 19:11, aktualizované: 22:53

Katar a Egypt už niekoľko mesiacov pôsobia ako sprostredkovatelia mierových rokovaní.

Russia Orthodox Easter Putin

Putin po piaty raz. Slovenský diplomat bude pri jeho "pomazaní"

06.05.2024 17:29

Štafáž na inaugurácii Putina bude popri domácej "verchušky" robiť iba časť diplomatického zboru. Zastúpené bude aj Slovensko, ktoré na rozdiel od viacerých západných spojencov pozvanie neodmietlo.

Nemocnica Poprad

Vyskočil? Polícia preveruje úmrtie muža v areáli popradskej nemocnice

06.05.2024 16:56

Vyšetrovateľ začal trestné stíhanie vo veci trestného činu usmrtenia.