Založ si blog

Len ďalšia stratená žena: Prípad Laci Petersonovej.

Priznám sa, tentokrát sme ohrdli Ivetou. Azda práve pre tie nekonečné reklamy, ako Iveta je to, o čom rozpráva celé Slovensko. No nemuselo by. 

Mne už aj v prvej sérii vadilo, že ten ich takzvaný humor som viacej vnímala, ako posmech-výsmech a proste ma to nebavilo, nerozosmialo.

A teraz, ako Mauréry začala točiť posteľové scény a pľuvať cez stôl? No normálne ma prešla chuť, mám pocit, že sa len zhovaďuje. A že títo filmári zhovadia akurát všetko, čo sa im dostane do hľadáčika.

Takže videli sme prvý diel druhej série a ďakujeme pekne:)

Práve v tom čase na Doma dávali skutočný krimi príbeh: Dokonalý manžel

: Skutočný príbeh Laci Petersonovej

Ťažko čokoľvek napísať bez spoilerovania.

Všetci hľadajú mladú a krásnu ženu.

Všetci veria, že ich manželstvo bolo dokonalé.

A oni dvaja boli ozaj ako stelesnením Amerického sna. Obaja vysokoškolsky vzdelaní, skvelá práca, luxusný dom. Pes na dvore a dieťa na ceste.

Všetci veria, že Laci sa len niekam stratila. Možno zamdlela niekde v parku. Celá komunita pátra ako jeden človek.

A ja obdivujem tých statočných detektívov, čo sa museli brodiť celou touto zaslepenou komunitou. A museli si poradiť nie iba s arogantným pánom manželom, ale aj s jeho hysterickou svokrou a zdrveným svokrom a tisíckami náhodných svedkov, čo niečo videli aj nevideli. A ich svedectvá sa vzájomne vylučujú.

Akosi mi chýbalo to širšie rozuzlenie. 

Také to priznanie a vysvetlenie. Že prečo a ako? A čo teda viedlo k tomu ohavnému činu?

Musela som pátrať aj mimo toho filmu, aby som našla aspoň aké také vysvetlenie. Teda ak máte radi True Crime, tak najprv si pozrite film a až potom to Americké Wiki, kde sa dozviete aj niečo o prípadných motívoch.

https://en.wikipedia.org/wiki/Murder_of_Laci_Peterson

Nakoniec to celé opadne ako Potemkinova dedina. Celá tú kulisa o dokonalom manželstve sa nám rozpadá pred očami.

Možno sme žili v ilúzii, že ten chlapík v krásnom dome s tehotnou manželkou bol dokonale šťastný. A on nebol.

A jeho kvárili finančné problémy. A namiesto veľryby, s ktorou už v poslednom mesiaci tehotenstva spolu zrejme nespávali, chcel mať po boku štíhlu a vášnivú milenku.

A stačilo zhrabnúť len vysokú poistkou,….

Teda úžasný príbeh o tom, ako ľahké je nás všetkých oblbnúť.

Aké ľahké je nám vytrieť zrak zdanlivo rozprávkovým príbehom, aj keď skutočnosť býva väčšinou menej krásna a menej romantická.

Avšak malá iskierka nádeje. Celé to teátro s hotelom plným telefónov a ľudí na dráte, na čo to vlastne bolo dobré?

Celoštátna medializácia pomáhala, strhnúť tú masku zdanlivej dokonalosti. Nájsť milenku, ktorá by bez tej telky ani netušila, že zlatúšik, čo jej visí na dráte, práve o desiatky míľ inde hrá v rovnakom čase úplne inú životnú úlohu.

Pokus o vraždu ústavného činiteľa

16.05.2024

Atentát v Handlovej na Róberta Fica nikto z nás nečakal. #Fico #Cintula #Handlová Stredu 15.5.2024 si zapamätáme z dôvodu atentátu v Handlovej. Dopustil sa ho slovenský básnik a spisovateľ z Levíc Juraj Cintula voči nášmu aktuálnemu premiérovi Róbertovi Ficovi. Cintula mal zbraň v legálnej držbe. Držanie zbrane je podmienené aj psychologickým vyšetrením, ale vydáva sa [...]

Zack vyhorel, Clay sa zbláznil, Hannah spáchala samovraždu. . .

01.05.2024

13 reason why nájdete aj pod českým názvom Proč? 13x Proto. Televízny seriál na Netflixe rozoberá peripetie tínejdžerov a je rozdelený na štyri rady. Spočiatku som sledovanie tohto seriálu chcela odporučiť otcovi Romana z Parchovian. Chlapec skočil zo strechy školy a otec dáva rozhovory pre široké spektrum médií. Naposledy oslovil nejaké české noviny a našla som s ním [...]

Čo spravila Jennifer? – What Jennifer Did?

13.04.2024

Nevedela som sa dočkať, kedy Netflix sprístupní ďalší real crime story a v podstate som celkom sklamaná. Čakala som, že ma teda šokujte a zodvihnite zo stoličky. A odchádzala som s tým, že „pačemú búkvy, vsjo jásno“. Jennifer nebola jediná. Spomínate si na môj blog, kde som spomínala absenciu materskej lásky? Myslím, že chybujú všetci, čo nám maľujú [...]

Obit Buell Pulitzers

Sekundy paľby na Reagana sa podobali na streľbu proti Ficovi. Atentáty na svetoznámych lídrov: kto prežil a koho zabili?

16.05.2024 20:35

Podobne ako na Roberta Fica aj na Ronalda Reagana si páchateľ počkal pred budovou. Aj vtedy ochranka nedokázala zabrániť atentátu.

juraj c. strelec

Policajné hliadky a šokovaní susedia. Čo hovoria o atentátnikovi na Fica ľudia, ktorí ho poznajú

16.05.2024 20:00

Podľa zistení Pravdy amatérsky básnik z Levíc, ktorý päťkrát vystrelil na premiéra, svojím konaním poriadne zaskočil nielen svojich známych, ale aj rodinných príslušníkov.

drogy, metamfetamín, Sinaloa

Španielska polícia zhabala 1,8 tony metamfetamínu mexického kartelu Sinaloa

16.05.2024 19:07

Ide o historicky najväčšie zachytenie metamfetamínu v Španielsku a druhé najväčšie v Európe.

Čaputová, Pellegrini, Fico, vyhlásenie, atentát

Atentát ako dôsledok polarizácie? Nájdeme cestu k upokojeniu a nie k zhoršeniu situácie?

16.05.2024 19:00

Najvyšší čas zatiahnuť ručnú brzdu. Atentát na premiéra Roberta Fica otriasol spoločnosťou a jej súdržnosťou. Bude to pre nás budíčkom? Upokojujme napätie slušným dialógom.